Myslím, že cílem článku není udělat vyčerpávající celorepublikové srovnání, ale čistě ukázat jednu konkrétní zkušenost s jedním konkrétním podnikem. Jasně, kdyby šli místo palačinek na tatarák jinam, tak by číšnice možná byla protivná, a kdyby šli jiný den sem a číšník nebo kuchař byli třeba unavení nebo zpruzení, taky to mohlo vypadat jinak. Ale v tomhle případě ne, a to je fajn.
Souhlasím s prvním názorem, že "Lepší" restaurace mívají lepší přístup k zákazníkům s voucherem - voucher do drahé restaurace jsem nechtěla kupovat, právě, abych si tam nepřipadala jako póvl - ale jednou jsem neodolala a pořídila ho k narozeninám.Měla jsem z toho trochu strach, ale nakonec absolutně bez výtek - všichni zdvořilí, úslužní a byl to prima zážitek. Holt tam asi chápou, že když si zákazníky naštvou s voucherem, tak už je bez voucheru neuvidí...