Názor k článku Test: Jedli jsme ve slevě (a bez) od Annika - Myslím, že cílem článku není udělat vyčerpávající celorepublikové...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 4. 2013 12:31

    Annika (neregistrovaný)

    Myslím, že cílem článku není udělat vyčerpávající celorepublikové srovnání, ale čistě ukázat jednu konkrétní zkušenost s jedním konkrétním podnikem. Jasně, kdyby šli místo palačinek na tatarák jinam, tak by číšnice možná byla protivná, a kdyby šli jiný den sem a číšník nebo kuchař byli třeba unavení nebo zpruzení, taky to mohlo vypadat jinak. Ale v tomhle případě ne, a to je fajn.

    Souhlasím s prvním názorem, že "Lepší" restaurace mívají lepší přístup k zákazníkům s voucherem - voucher do drahé restaurace jsem nechtěla kupovat, právě, abych si tam nepřipadala jako póvl - ale jednou jsem neodolala a pořídila ho k narozeninám.Měla jsem z toho trochu strach, ale nakonec absolutně bez výtek - všichni zdvořilí, úslužní a byl to prima zážitek. Holt tam asi chápou, že když si zákazníky naštvou s voucherem, tak už je bez voucheru neuvidí...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).