Tesco nevím, tam je nákup potravin utrpení kvůli sortimentu, tam tomu ani skener nepomůže a chodím tam jen v nouzi nebo na cestách když je nejblíž. Spíš je tam problém, že co zavedli samoobslužné pokladny, tak záměrně mají málo otevřených pokladen normálních, aby lidi donutili chodit na samoobslužné, což je při více položkách neuvěřitelný opruz. Pokud jde o skenner v Globusu, nakupuju už zásadně s ním a naprosto ideální je to právě pro ty největší nákupy. V obchodě je to časově možná nastejno, možná o nějakou minutu delší když skenuju místo obyčejného házení do košíku, ale nemusím pak podstupovat ten opruz všechno skládat na pás, pak zase rychle do vozíku nebo tašek (což většinou nestíhám) takže pak ještě u auta házet do tašek. Jen projedu prakticky bez čekání pokladnou, kontrola je fakt jen jednou za čas a většinou rychlá. A taky mě žádný nervózní důchodce nenajíždí u pokladny na paty.
Jednoznačně je to dobrá služba a v Globusu zvládnutá co se týče umístění kódů na nebaleném zboží atd. Jediné co mi vadí, že když je skener na držáku vozíku, tak se zboží špatně skenuje, protože ten senzor je moc nahoru, měl by mířit dolů do vozíku, pak by nebylo potřeba pořád ten skener brát do ruky. Celkově ušetří i nějaký čas i když Globus oproti Tescu nemívá prakticky velké fronty na pokladnách ani ve špičkách, ale spíš to představuje určité pohodlí a vynechání toho otravného vyskládávání celého vozíku na pás a zase zpět. Ještě by to mohli vylepšit o nějakou funkci nákupního seznamu, který bych si tam třeba přes web a kartu Globus nahrál a skener by mi ukázal, co ještě chybí nebo něco jako funkce opakovaného nákupu (tak jako to má Tesco nebo Rohlík na eshopu, jen převedenou přímo do obchodu). Pak ještě drobnost, že pokud potřebuju něco zaplatit zvlášť, tak to nejde naskenovat jako druhý nákup, ale většinou to jsou jednotlivé položky, tak to není takový problém.