Společnost Unilever, jeden z největších světových výrobců potravin a výrobků pro domácnost, představila ambiciózní plán s názvem “Sustainable Living Plan”, který staví na první místo udržitelnou spotřebu tím, že odděluje cíle růstu společnosti od cílů v oblasti udržitelnosti, informuje server Bio-info.cz.
Společnost Unilever si dala za cíl do roku 2020 snížit na polovinu emise skleníkových plynů, spotřebu vody a množství odpadů z celého produkčního cyklu i používání výrobků spotřebiteli.
Sustainable Living Plan má celkem 50 společenských, ekonomických a ekologických cílů. To, co dělá plán zajímavým, je jeho zaměření na vliv dodavatelů a vliv výrobků Unilever při používání spotřebiteli. – téměř 66 procent emisí skleníkových plynů a 50 procent spotřeby vody životního cyklu výrobků Unilever se odehrává při jejich spotřebě.
Čtěte téma: Jezte méně masa, zachráníte planetu?
Server Bio-info.cz přináší další podrobnosti a aspekty plánu a samostatný komentář. Vydavatel Tom Václavík říká: „Podle našeho názoru rozhodnutí společnosti Unilever postavit zisk a růst společnosti na stejnou úroveň jako cíle v oblasti trvalé udržitelnosti je naprosto zásadní změna paradigmatu, která ovlivní způsob podnikání do budoucna na celém světě.“
Více: Bio-info.cz