V Česku se prodávají zájezdy pro homosexuály, je to pozitivní diskriminace

5. 5. 2010

Sdílet

V polovině března se v Česku rozjel růžový byznys. Jedna z cestovních kanceláří ohlásila, že připravila speciální katalog zájezdů pro gaye. Prý vydělávají hodně a je to zajímavá cílová skupina.  Gayové jsou velmi dobře finančně situovaní a často zastávají významné pozice, proto byl pro ně připraven speciální katalog zájezdů. Alespoň to byl důvod cestovní kanceláře Eso Travel, která v březnu letošního roku rozjela byznys orientovaný právě na homosexuály.

V polovině března se v Česku rozjel růžový byznys. Jedna z cestovních kanceláří ohlásila, že připravila speciální katalog zájezdů pro gaye. Prý vydělávají hodně a je to zajímavá cílová skupina. 

Gayové jsou velmi dobře finančně situovaní a často zastávají významné pozice, proto byl pro ně připraven speciální katalog zájezdů. Alespoň to byl důvod cestovní kanceláře Eso Travel, která v březnu letošního roku rozjela byznys orientovaný právě na homosexuály.

Čtěte téma: Jsou pro nás homosexuálové normální? Nebo se přetvařujeme?

Před dvaceti lety se u nás o homosexualitě mluvilo negativně nebo vůbec. Nyní se Češi k otázkám sexuálních menšin vyjadřují tolerantně. Je tomu tak doopravdy?

Při uvedení katalogu na trh s příznačným názvem PinkGo nechyběly ani známé tváře a růžový byznys v Česku odstartoval. Zřejmě nikdo se však nepozastavil nad tím, že tímto katalogem dochází k pozitivní diskriminaci, která může mít ve svém důsledku i negativní dopad.

Odkdy existují statistiky platů homosexuálů? Jeden z důvodů, který cestovní kancelář při spuštění svého nového byznysu uvedla, byl ten, že gayové často zastávají významné pozice. Z jakých statistik tato cestovní kancelář vycházela? ptá se v článku V Česku se prodávají zájezdy pro homosexuály, je to pozitivní diskriminace jeho autor Michael Hovorka. Čtěte na serveru Podnikatel.cz.

Čtěte téma: Když muž zahýbá, ale ne s milenkou

Osmnáctiletou modelku by musela brát jako osobní konkurenci. Na Mirka žárlit nemohla. Mirek byl mimo všechny konkurenční kategorie …

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).