" Tak domaci a cerstve veci nezpochybnuju(i kdyz ani tam bych nedal ruku do ohne za to, kolik z toho dela samotna vedomost ze jsem si to sam vypestoval) "
Hoďte truhlík na okno za parapet, a v létě po poledni si utrhněte to nejzralejší rajče a dejte ho do úst. Poté tu ruku do ohně dáte.
" zpochybnuju napis BIO na potravinach v obchodech. Ta tri pismena mi prijdou naprosto smesna uz od te doby co jsem je videl poprve - bio podle me znamena, ze je neco zive. Kdyz neco neni bio, tak je to anorganicke - treba z kamene? A jeste vtipnejsi je napis "organic". To jsou proste jenom nalepky pro pozery. "
Ano, máte pravdu a jak jsem již psal, jde o Marketing. Něco je IN, něco je zdravé, objevné, znovunalezené, něco vyjíměčné, něco a další něco se zase vymyslí, háčky se nahodí a rybičky se chytají. A tak to máte se vším.
Dá se z toho utéct, mno utéct, dá se před tím utíkat :-)
Hodně štěstí.