...je - jako ostatně vždy - maličko jinde: pacientům pochopitelně nikdo neřekne, že si mohou vybrat. Člověk se potom nestačí divit, co mu "přistálo na talíři" třeba v rámci jaterní diety. Jeden a týž pacient dostane k obědu suché těstoviny posypané suchou strouhankou (nelze polknout, zkoušel jsem to!), k večeři pak smažené rybí filé, po kterém ho v jednu v noci chytne žlučník. Ani se nedivím, že pacienti raději umírají, když jim je v rámci léčby předloženo k jídlu něco takového. :-P
Jinak ovšem v buloveckém Aramarku opravdu nevaří špatně, pokud má člověk to štěstí, že není pacient. Třeba na dršťkovou nebo na knedlíky s uzeninou jsem tam jako "civilista" chodil celkem systematicky. Jen ta rýže bývá tradičně nedovařená (proto ji taky nikdo nechce).
Celé to na mě působí jak PR Aramarku, bohužel s nimi mám tu zkušenost a je to ta z nejhorších. Nenechte se vysmát řečmi o čersvých surovinách. Všechno z prášku nebo prefabrikáty. Vzít kýbl konvenience zalejt to horkou vodou, tomu opravdu neříkám vaření. Cílem těchto společností je zisk nikoli blaho pacientů. Všechno sice splňuje normy, ale nedá se to kolikrát pozřít. To nemluvím o velikosti porcí masa, tragédie. Nedávno proběhla internetem fotka jakési kejdy právě z Bulovky. Chudáci pacienti
Vidím, že máme s Aramarkem stejnou zkušenost... Čerti mne berou, když vidím ženskou při výdeji, jak vyvrhne na talíř sběračku guláše s 5 kousíčky masa (z toho 2 naprosto nepoživatelné flaksy) a pak jeden půl minuty doluje zpátky, aby se náhodou nepředala.
BTW velice zvláštní je, že 120 g porce masa v čínské restauraci je od pohledu o 30% větší než 150 g porce v Aramarku...
Certifikát ISO 9001 svědčí pouze o tom, že mají vytvořený, udržovaný a úspěšně zauditovaný systém řízení jakosti. Nemusí to vůbec souviset se skutečnou kvalitou produktu (výrobku či služby). Kromě toho je to pro některé auditorské a certifikační firmy zase jen obchod a vůbec se nedá mluvit o nějaké záruce úrovně toho systému. Co auditor, to jiný názor a přístup. A vytvořit takový systém jen naoko nedá moc práce. Sice to nic nepřináší, ale máme glejt. Ovšem čest výjimkám na obou stranách.
Ano, jde právě o ten glejt. A ten se nechá v podstatě koupit, systém řízení zpracuje jedna firma, zaudituje jiná firma (či spíše nějaký bývalý bolševický funkcionář, který by se prací neuživil) a je to... Že pak zaměstnanci jen tuší (mnohdy ani to ne), že něco takového ve firmě existuje, je věc jiná.
V nemocnici Bulovka jsem byla behem poslednich 4 let 4x a pokaždé hrůza hrůz, jídlo absolutně nepoživatelné. Poslední zkušenost je stará týden, jídlo pro 2 leté dítě bylo pekelné, rozhňahňaná hrůza, přesolené. Ovesná kaše k večeři plavala v oleji, k svačině tavený sýr, k snídani salám JUNIOR. To se nedá, vůbec ne. Nepoživatelné. To, co jsem dostávala já, byla hrůza stejného kalibru, jednou bylo vepřové smradlavé. Jinak jen UHO a brambory , UHO a rýže.
Mimochodem povídání o tom, jak si můžu říct co NEJÍM..NO vtipné. Jedna malá holčička dostala k obědu masový krém s brokolicí, ta v polévce vidět nebyla, byla zcela rozvařená- až když dítě začalo špatně dýchat, ujišťovala se maminka holčičky, že tam není brokolice, jelikož hlásila, že na brokolici má malá alergii. ....
Pisatelé mají pravdu.Mám možnost porovnávat s jinými nemocnicemi kde též vaří Aramark.S takovou ÚVN Praha absolutně nesrovnatelné.
A už vůbec nevěřím tomu že stravu OBJEDNÁVÁ a PŘEOBJEDNÁVÁ osobně lékař!!! Ten pouze ordinuje.Na to má přece lidi,ne? Ten kdo neokusil stravu na Bulovce neuvěří.
U nekterych PR clanku jde vystopovat souvislost mezi propagovanym a zamerenim stranky, ale licit vyvarovnu velke firmy v nemocnici jako raj na zemi, prestoze kazdy, kdo byl nekdy v nemocnici/porodnici se tomu musi smat, byt to je smich celkem horky, to fakt nevim, jak sem ma zapadat...
Dobry den, jsem se 4 letou dcerou na orl odd, po operaci mandli. Veřím že musí mít měkčí stravu, ale to co nosi sestřičky s noblesou jim vlastni se nedá pozřít. Dnes jsem odhlasila jídlo mě i dceři. Rodina nám stejně celou dobu vozí i tu bramborovou kaši. Tímto komentářem zvu na oběd č.1 ředitele f. Aramark, toho kdo odpovídá na naše komentaře. Celý týden. Diky matka 4letého ditka
Dobrý den. Jsem zaměstnaná v nemocnice na Bulovce už pár let. Stravování v zdejší jídelně se rovna podepsání si objednávky na vypěstování žaludečních vředů.
Dopolední jídla jsou světlou výjimkou. Samozřejmě vyšší cena se rovná vyšší kvalita.
Polední menu:
Už X krát jsem psala dotaz - stížnost ve smyslu přesolená a přepepřená jídla takřka každý druhý den. Polévka naředěná vodou. Porce hlavního jídla rozhňácaná na talíři na co největší plochu s co nejmenším objemem s cílem optické klamu zvětšit porce. Porce masa v některých případech je ve velikosti tří přerostlých lískových oříšku. Rozvařené brambory bez chuti kompenzuji nedostatky zbytku hlavního jídla. Než člověk pozře vařící polévku z omláceného talíře má hlavní, často nepoživatelné jídlo teplotu okolního prostředí. A je X podobných problému v zdejší jak horní tak dolní jídelně.
Řešení je v nedohlednu poněvadž stravovací monopol v zdejší nemocnici je taky, jaký je. Zaměstnanci vědí.
Jak by řekla Halina P: Moje rada zní: Ar°°°°ku v Libni z daleka se vyhni.
Ano, jídlo je hnusné.....otázka Proč? jako insider vím že nemocniční kuchyň limitují peníze, jedna stravovací jednotka ( pacientovo jídlo na den) se musí vejít do 70 korun...například snídaně nesmí překročit 15 kč, oběd za 30 atd...najíte se za tuhle částku doma a chutně? navíc vařit ve velkém množství v 1000 litrových kotlích není žádný med, vše se dělá obtížně, práce je namáhavá a kuchaři pracují za mzdu 12000 a jsou sedření a dehydrovaní z 12ti hodinových směn, kde nemají čas se napít, vychcat, nebo si jen nanadat padající kalhoty....buzerace, stres, chaos.....