Celé to na mě působí jak PR Aramarku, bohužel s nimi mám tu zkušenost a je to ta z nejhorších. Nenechte se vysmát řečmi o čersvých surovinách. Všechno z prášku nebo prefabrikáty. Vzít kýbl konvenience zalejt to horkou vodou, tomu opravdu neříkám vaření. Cílem těchto společností je zisk nikoli blaho pacientů. Všechno sice splňuje normy, ale nedá se to kolikrát pozřít. To nemluvím o velikosti porcí masa, tragédie. Nedávno proběhla internetem fotka jakési kejdy právě z Bulovky. Chudáci pacienti
Vidím, že máme s Aramarkem stejnou zkušenost... Čerti mne berou, když vidím ženskou při výdeji, jak vyvrhne na talíř sběračku guláše s 5 kousíčky masa (z toho 2 naprosto nepoživatelné flaksy) a pak jeden půl minuty doluje zpátky, aby se náhodou nepředala.
BTW velice zvláštní je, že 120 g porce masa v čínské restauraci je od pohledu o 30% větší než 150 g porce v Aramarku...
Certifikát ISO 9001 svědčí pouze o tom, že mají vytvořený, udržovaný a úspěšně zauditovaný systém řízení jakosti. Nemusí to vůbec souviset se skutečnou kvalitou produktu (výrobku či služby). Kromě toho je to pro některé auditorské a certifikační firmy zase jen obchod a vůbec se nedá mluvit o nějaké záruce úrovně toho systému. Co auditor, to jiný názor a přístup. A vytvořit takový systém jen naoko nedá moc práce. Sice to nic nepřináší, ale máme glejt. Ovšem čest výjimkám na obou stranách.
Ano, jde právě o ten glejt. A ten se nechá v podstatě koupit, systém řízení zpracuje jedna firma, zaudituje jiná firma (či spíše nějaký bývalý bolševický funkcionář, který by se prací neuživil) a je to... Že pak zaměstnanci jen tuší (mnohdy ani to ne), že něco takového ve firmě existuje, je věc jiná.