Tohle je na Vitalii aktuální článek o očkování, tak to plesknu sem....
Očkovacie látky proti tetanu, podávané miliónom mladých žien v Keni boli podrobené laboratórnemu testovaniu. Ukázalo sa, že obsahujú chemikáliu, ktorá spôsobuje potraty, oznámil Zväz keňských katolíckych lekárov (Kenya Catholic Doctors Association), čo je pro-očkovacia organizácia.
Až 2,3 milióna mladých žien a dievčat má byť zaočkovaných touto očkovacou látkou, ktorú presadzuje UNICEF (Detský fond Organizácie spojených národov) a Svetová zdravotnícka organizácia (World Health Organization = WHO). Dr. Muhame Ngare z Milosrdného zdravotného strediska (Mercy Medical Centre) v Nairobi (hlavné mesto Kene — pozn. prekl.) k tomu pre LifeSiteNews povedal:
„Poslali sme 6 vzoriek z rôznych častí Kene do laboratórií v Južnej Afrike. Ukázalo sa, že obsahujú antigén HCG. Všetky obsahovali HCG.“
[...]
Varovným signálom ohľadne tejto tak-zvanej vakcíny proti tetanu bola veľmi nezvyčajná očkovacia schéma. Malo sa očkovať 5 dávkami počas 2 rokov. To je schéma, ktorá sa pri očkovaní proti tetanu nepoužíva.
Dr. Ngare povedal:
„Jediný prípad, kedy sa proti tetanu očkuje v 5 dávkach, je vtedy, keď sa tetanový toxoid používa ako nosič vo vakcínach na reguláciu plodnosti, v ktorých je k nemu pridaný tehotenský hormón — ľudský chorionický gonadotropín (Human Chorionic Gonadotropin = HCG), ktorý vytvorila WHO v roku 1992.“
[...]
Ono i teď to (zbytečně) trojité očkování, které bylo zmíněno v souvislosti s ebolou, bylo divné. Tohle schema, navíc ještě v rychlém sledu za sebou, se už dávno nikde nepoužívá.
Jinak je vaše bagatelizace zbytečná. Není to první záměrná a cílená sterilizace prostřednictvím vakcín.
Nevím přesně jak to bylo myšleno? Já ten článek krátil. Praví se v něm, že po vpíchnutí tohoto umělého hormonu do těla ženy zahájí její tělo tvorbu protilátek a dojde k spontánímu potratu.
Pro úplnost, tohle praví česká Wikipedie:
Choriogonadotropin (CG či hCG) je glykoproteinový hormon ze skupiny gonadotropinů. Jeho funkce je velmi podobná s funkcí folitropinu a (FSH) luteinizačního hormonu (LH) dohromady. Chemicky se skládá ze dvou podjednotek (jde o heterodimer). Podjednotka alfa se nijak nevymyká stavbě příbuzných hormonů, zato beta podjednotka je poměrně specifická pro choriogonadotropin.[1]
Choriogonadotropin vzniká po oplození vajíčka a je vytvářen vyvíjejícím se embryem (jeho trofoblastem).[2] Po 7–9 dnech po početí je možné zjistit tento hormon v krvi a o další 1–2 dny později lze choriogonadotropin nalézt i v moči. Proto se jedná o ideální látku pro těhotenské testy a jako takový se i běžně využívá. Mimo to je zvýšená hladina tohoto hormonu spojena s některými druhy rakoviny.[1]
Reference[editovat | editovat zdroj]
1.↑ a b Oxford dictionary of biochemistry and molecular biology; revised edition. Příprava vydání R. Cammack et al. New York : Oxford university press, 2006. ISBN 0-19-852917-1.
2.↑ JUNQUEIRA, Luiz Carlos; CARNEIRO, Jose. Basic Histology text and atlas. 11. vyd. [s.l.] : [s.n.], 2005.
xxx
Pana Vavrečku, jako zdroj informací o sterilizacích, jsem uvedl poněkud nefér. Šlo mi o to, že i UNICEF (což je obří organizace) byla už u kde jakých zločinů.
xxx
Jinak, když se vrátím ještě k té nedávné konferenci. Zazněla tam věc která je například mě naprosto jasná, ale spousta rodičů ji stále nevnímá.
SkoroDoktor tu před chvílí (snad to nebylo pod jiným článkem) bagatelizoval alergickou reakci. Ale je to přesně tak jak vám to řekl ten pán na té konferenci. V okamžiku kdy vstříknete do těla hliník, tak cokoli co je v dosahu může začít být imunitním systémem rozpoznáváno jako alergen. Máte rádi jahody, jogurt, poletuje pyl, máte smůlu. A nebo se tělo zaměří samo na sebe takže namísto alergie si vypěstuje autoimunitní onemocnění a nemusí jít zdaleka jen o kožní problémy. Tohle je obrovská malá genocida, vy parchanti (platí SkoroDoktorům) to všichni musíte vědět a jsme vám všichni u rozsedliny kde končí nohy, v lepším případě pro nějaké vaše vyšší blaho celé společnosti které si váš chorý mozek vykonstruoval. Jak jsem psal jinde, je to jen otázka času kdy si vás jednotlivě začnou lidi podávat za zničené zdraví a život. Mám šanci žít dlouho (lékaře si k sobě nepouštím) tak u toho pravděpodobně budu, a jsem zvědavý zda si vás podá i někdo ze současné generace zmrzačených dětí?
Kdo si hormon nechal patentovat pochopitelně nevím. Našel jsem toho spoustu a vůbec se v tom nejsem schopný zorientovat a vyznat.
Jinak se prý HCG užívá různě. U chlaců co jim nesestoupily varlata, na dozrávání vajíček (myslím to dávají i před odběrem vajíček - pěkné svinstvo jako celek). A právě ho nesmí dostat těhotné ženy.
To já přeci vím, že se při detekci HCG v moči dá uvažovat o těhotenství, nebo rakovině.
Přečtěte si celý ten článek a vemte prostě na vědomí že těhotným škodí.
Já to z článku pochopil (silné slovo podle dvou vět) tak, že tělo po jeho injekčním podání začne proti tomuto hormonu vytvářet nějakou protilátku a zničí tak i váš přirozeně vytvořený (během těhotenství) hormon a díky tomu dojde k potratu. Nějak v tom hraje roli to více násobné podání.
To že ho nemají užívat těhotné žene se dočtete skoro všude. Nejpřehlednější informace o injekční formě se mi zdá na Drugs (anglicky) - http://www.drugs.com/hcg.html
Pokud ale myslíte, že udělal pan Fillo chybu při překladu, nebo překládá podvrhy, tak mu to klidně omlaťte o hlavu. On je rozumný a pravděpodobně to uzná, bude-li to pravda.
Jinak o podobných hormonálních kůrách (ale nikdy jsem nesledoval o jaký šlo hormon, to jen dnes kvůli vám, ale zase to hodlám zapomenout) se hovořilo už několikrát a myslím v tom měli prsty i Gatesovi.
Co se patentů týká je jich mnoho jsou patentovány jak látky, tak léky a principy. Ale nejsem schopen ani pochopit zda beta-cosi je umělý hormon či ještě přírodní. Nehodlám tím ztrácet čas, je mi jedno kdo našel způsob výroby a kdo to má patentováno.
Tak například v českých informacích k Pregnylu se píše jen toto:
"Pokud jste těhotná nebo kojíte, domníváte se, že můžete být těhotná, nebo plánujete otěhotnět, poraďte se se svým lékařem nebo lékárníkem dříve, než začnete tento přípravek užívat."
http://www.lekarna.cz/pregnyl-5000-3x5000ut-prasek-pro-inj-roztok/
Ale je třeba si uvědomit, že tohle vše by měli být přirozené lidské hormony (snad získané z moče těhotných žen, to by mne celkem zajímalo jak toho vyrábí tolik) a podáváné v nějaké ověřené dávce za konkrétním účelem (nejčastěji právě kvůli dozrávání vajíček).
Jinak jsem to pochopil tak, že bez tohoto hormonu se v těle ženy nespustí celá kaskáda tvorby dalších hormonů spojených s vývojem plodu.
Přečtěte si ten příbalový leták celý. Každopádně co se týče článku, překlad je správný (vždycky hledám nejdřív anglickou verzi, když už), ani tam se nemohou rozhodnout, zda chemikálie, nebo antigen. Asi kdyby jedno vysvětlení nevyšlo. No a potom po všech těch zaručených antikincepčních vakcínách apod. z nějakého důvodu populace v oněch zamích pořád stoupá. Někde zřejmě udělali soudruzi z NDR chybu.
Pár kauz s přerušením těhotenství v rámci vakcinací již bylo, ale nic než že byly o nich nevím.
Co přesně mám v tom letáku vidět, že ho mám číst celý?
Jestli chcete reakci tak začněte ženská být konkrétnější a ne že z vás všechno leze jako z chlupaté deky a ještě tak že se jeden dohaduje co mu vlastně chcete sdělit.
Wisp já si teď dovolím jen malé popíchnutí.
Jak je možné, že vždy nejdříve kontrolujete shodu originálu s pžekladem, když vám tak dlouho trvalo zabývat se vůbec článkem a neustále jste komentovala jen těch pár vět co jsem vybral? Kdybyste četla článek, tam bylo popsáno že to těhotným neprospívá a vyvolá to potrat.
Z mého hlediska je jedno zda aplikují protilátku, nebo ji vytvoří tělo. Nehodlám se biologií v tomto směru, zatím, zabývat. To že se to vůbec neděje nemám zatím důvod nevěřit, mluví se o tom ne poprvé. Myslím o tom hovořila i nějaká výroční zpráva některé z pochybných nadací.
Řekněme si na rovinu, nevěřím že ani pět tetanových vakcín tělu neublíží. Obzvláště tělu celý život špatně živenému.
Rád bych ale, aby nezanikla moje poznámka o zvěrstvu páchaném díky hliníku. Alergiím a autoimunitním onemocněním
Oproti informaci o hCG je toto dnes pro Čecha informace svým způsobem aktuálnější. Vás budou podobnými vakcínami jako afričany obšťastňovat až vyhubí je, nebo alespoň tehdy až je řádně odzkouší.
Nicméně závěr byste si měli dělat stále stejný! Mohu já vůbec ještě někomu kdo s vakcínami přišel do styku věřit? Za jakých podmínek a proč?
Já prostě nemohu a není to jen kvůli tomu článku, nemohu z milionu (pro vás) méně závažných důvodů. Navíc věřím že když dnes budeme ignorovat co se děje mimo náš obzor, zítra už třeba nebude nikoho zajímat ce se děje nám, pokud to dnes ještě vůbec někoho zajímá. Zatím se zdá že vás nezajímá ani to co se děje přímo vám.
Ten kdo psal článek asi sám také nevěděl. Když zkusíte vyhledávat gonadotropin tak se dostanete i ke spoustě jiných zkratek než jen hCG.
Například gonadotropin-releasing hormone (GnRH) antagonisté, jenž jsou používáni k vypnutí ovariálních funkcí, například během doby kdy je žena vystavena chemoterapii.
http://www.zenska-neplodnost.cz/novinky/nove-pouziti-gnrh-antagonistu-114?&id_topic=117
Co když by se to použilo v době těhotenství...? Pro hoax máte spoustu důvodů, to ano.
Ale neříkejte, že látka která má vliv na průběh ovulace nemůže vyvolat potrat. To je přinejmenším pochybné tvrzení.
To že ta látka nemůže být přidána k jiné injekčně vpravované látce také nebude pravda.
xxx
Mimochodem. Podle staršího překladu pana Filla jsou i jiné zajímavé látky, které se v nadkritickém množství ve vakcínách v minulosti nalézaly:
Očkovacie látky obsahujú viacero zložiek, ktoré môžu poškodiť plodnosť, vrátane detergentov ako je Triton X-100, známy aj ako oktoxinol 10, ktorý je známym spermicídom a bol použitý v pokusoch na "zneškodnenie" spermií, aby neboli viac schopné oplodniť vajíčko. V štúdii z roku 1977, uverejnenej v časopise Journal of Reproduction and Fertility bol Triton X-100 uvedený v tabuľke "najsilnejších spermicídov", ktorý dokáže na 100% zneškodniť ľudské spermie. Pritom dávky Tritonu X-100 potrebné na dosiahnutie takého účinku, sa nachádzajú v niektorých očkovacích látkach. Súhrn charakteristických vlastností očkovacej látky Fluarix (proti chrípke) uvádza:
"Fluarix (očkovacia látka proti chrípkovému vírusu) neobsahuje thimerosal. Každá 0,5 ml dávka obsahuje oktoxinol-10 (Triton® X-100 ≤ 85 μg, α-tokoferolhydrogensukcinát ≤ 100 μg a polysorbát 80 (Tween 80) ≤ 415 μg."
Je aj v ďalších očkovacích látkach proti chrípke, ako napr. Pandemrix či Vaxigrip.
http://www.slobodavockovani.sk/news/tajne-sterilizacne-prisady-v-ockovacich-latkach/
xxx
Zároveň na jeho webu naleznete spoustu článků o nárustu potratů ve spojitosti s očkováním proti chřipce:
2012
- Štúdia potvrdila súvislosť medzi očkovaním proti chrípke a spontánnymi potratmi (http://www.slobodavockovani.sk/news/studia-potvrdila-suvislost-medzi-ockovanim-proti-chripke-a-spontannymi-potratmi/)
2010
- Očkovanie proti prasacej chrípke spojené so 700%-ným nárastom počtu samovoľných potratov (http://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-proti-prasacej-chripke-spojene-so-700-nym-narastom-poctu-samovolnych-potratov/)
- Pravdepodobne cez 3.500 "spontánnych" potratov: Úrady stále klamú o bezpečnosti očkovania proti prasacej chrípke (http://www.slobodavockovani.sk/news/pravdepodobne-cez-3-500-spontannych-potratov-urady-stale-klamu-o-ne-bezpecnosti-ockovania-proti-prasacej-chripke/)
Jen jsem ještě chtěl říci, že u hodně informací o HCG v češtině, je v dosahu i odkaz na informace o spontáním potratu. Ale asi mám smůlu, nikdy nebyly informace doplněné nebo jsem se dostal do sekce kde jsem potřeboval registraci jako lékař.
Pokud ale znáte nějakého lékaře či lékárnici zkuste to jak vás nabádá leták k Pregnylu a zeptejte se jich.
Rockefellerova nadace rovněž potichoučku financovala neplodnost ve vakcíně HcG, které bylo v skrytu používáno spolu s široce distribuovanou vakcínou proti tetanu, která sloužila jako nosič, aby spustila autoimunitní reakci na HcG a spustila spontánní porody a neplodnost. Vědecké studie předvedly, jak fungují nezveřejněná nasazení zneplodňující vakcíny HcG na Filipínách a v Thajsku.
Já jestli se nepletu tak jsem v minulosti část té zprávy z Rockefellerovy nadace četl, pokud tedy také nešlo o podvrh (což nemohu vyloučit). Byla staršího data (tahle informace je z ledna 2014), ale nepamatuji si, že by tam bylo přímo jmenováno hCG. Myslím v tom měli právě prsty Melinda a Bill Gates.
Jenže já věřím a vidím kolem sebe, že program Eugenika (nebo to co mu odpovídá) je udržován. S jakými výsledky ani jakými všemi cestami a prostředky nevím. Pokud nebudete chtít vidět, neuvidíte.
Vzhledem k tomu, že takhle by zabili jedni lidé jiné lidi, myslím že satan klidně nechá nechá část lidské populace povraždit (myslím že toto může beztrestně učinit). Důležité pro něj bude, aby to byly lidé, kteří již od Boha odpadli a nejlépe, aby ti co je pozabíjí odpadli od Boha právě tímto svým činem. Jakou vinu ti lidé ponesou když tak učiní nevědomky, těžko řící, to rozsoudí až Ježíš Kristus (náš vzkříšený mesiáš).
Milý plavče a vymítači démonů a satana.
Dám vám dobrou radu. Méně čtěte a více přemýšlejte. A nečtěte pořád dokola to samé. Existuje taky něco jako literatura faktu, populárně naučná a pro vás samozřejmě hlavně ta vědecká. Když už chcete zahnojovat zdejší diskuze, pokuste se to zkrátit, nebo dejte odkaz, my už se to pokusíme nějak přebrat i bez vašich vědeckých komentářů.
Hlavně "zaručené" zprávy o kterých i vy tušíte, že jsou smyšlené nemusíte šířit dál. Takto přesně vznikají drby "jedna paní povídala".
tsd
Pokud by duše nenarozených dětí měli mít rovnou nárok na to být součástí božího společenství, náležely Bohu Stvořiteli... nejsem si jistý zda by to bylo to o co by satan stál. Leda by snad celkový zmar a odklon od Boha, výrazně převýšil tyto ztráty.
Otázka, pro nás pravděpodobně nezodpověditelná, je zda by satan o takovéto duše musel Stvořitele žádat? A co pak by asi Stvořitel odpověděl, když rodiče již odpadli, ale děti se ještě nenarodili a nestihli ho zavrhnout? Další věc je zda a jak jsou takové duše nenarozených dětí rodičů odpadlých od Boha chráněni před démony? Něco jsem o tom četl, ale již pustil z mysli.
Příliš mnoho otázek, položených jen na základě tělesného rozumu, na které neznám odpovědi a zatím ani cestu jak problém uchopit.
Tady je krásně vidět i ta jedna Pravda kterou jste SkoroDoktore nevědomky vyslovil a spousta věřících lidí na ni zapomíná (protože je pod vlivem mocností které nemají pod kontrolou).
Nemá cenu se tím "příliš" zabývat., ale jen z určitého pohledu (jistěže se má cenu zabývat zvěrstvy páchanými na lidech). Já například vše v životě maximálně zjednodušil, což znamená i zavrhl vaši nedůvěryhodnou a poškozující lékařskou péči, a spoustu věcí pak logicky nepřipustím - zejména pak vměšování, vynucování, ztrátu svobody,...
A proč omezit své zabývání se tím? Protože satan nás dostává i již jen zabýváním se podobnými konspiracemi a podléháním případnému strachu a chaosu který mohou vyvolat. Jde o mnoha sečnou zbraň: lidé se trápí, mají strach, zabývají se nesmyslnými věcmi nebo věcmi které stejně mají šanci jen málo nebo vůbec ovlivnit (některé věci prostě nemají řešení, nebo spravedlivé řešení) či do nich vůbec proniknout, přichází o čas najít Boha, od Boha odpadají. Proto musím potvrdit, že každý by se tímto asi zabývat neměl, a vždy rozvážně tak aby neztratil cestu k Bohu.
P.S.
Má někdo názor ohledně duší nenarozených dětí, satanově nutnosti žádat o takovéto duše, míře jeho provinění kvůli porušení pravidel, míře toho jak moc ho mrzí že tyto duše by od Boha neodvedl?
P.P.S.
Schválně jsem tu v souvislosti s gonadotropinem nakousl, že nevěřím že vše (spotřebované ve světě) je získáváno například z moče těhotných žen, což uvádí příbalový leták Pregnylu. Takže kdo o tom ví více, je to opět získáváno z embrií a jde tedy přinejmenším o eticky spornou záležitost (podobně jako například výroba některých vakcín, což ale uvádím jen kvůli nevědomocti některých lidí)? Nebo ho již vyrábí opravdu synteticky?
Jen ještě poznámka. Jednoznačný gól pro satana by bylo kdyby se nové děti nerodili, tedy (v případě zmíněných informací kolem gonadotropinu) pokud by tělo ženy získalo vlastnost potlačovat hormony potřebné pro vývoj plodu. Žádný nový člověk, žádná nová duše která může nalézt Stvořitele.
Aby bylo ale jasno, jste schopen mi slova překroutit v ústech. Pokud člověk zjistí, že se něco takového opravdu děje a nebude konat, je-li toho schopen...?
Vždyť i jen naše případná genocida, či spoluúčast na ní, pomáhá satanovi postižené lidi držet v odpadbutí od Boha. To nehovořím o páchání vlastního zla námi samotnými a přinejmenším tedy shazování se tak před Bohem. Už jen proto nelze podobné výkřiky nechat bez povšimnutí.
Já tímto žádám pana Vavrečku, jakožto zde často přítomného zástupce jedné z nadací UNICEFU aby se vyjádřil. Má-li k čemu, vlastní vakcinace i lidská práva ho zdá se fascinují a zabývá se jimi, možná ví více než je uvedeno v článku.
A takhle přehledně a jednoduše to shrnuli na zprávách (s datem 9.11.2014) na http://rizikaockovania.sk/
WHO/UNICEF má na krku ďalší škandál - Konferencia biskupov Kene vydala tlačovú správu, že súčasná očkovacia kampaň "proti novorodeneckému tetanu" v Keni predstavuje program tajnej sterilizácie. Uvádzame stručné zhrnutie tvrdení biskupov z tlačovej správy a z rozhovoru: Vývoj vakcíny proti tehotenstvu financovala WHO od roku 1972. Vývoj bol dokončený v roku 1992 a vakcína funguje nasledovne: tehotenský hormón HCG (Human Chorionic Gonadotropin) je viazaný na tetanový toxoid, čím donúti telo k tvorbe protilátok proti tomuto hormónu. HCG je hormón ktorý umožňuje telu matky, aby tolerovalo dieťa počas tehotenstva. Keď protilátky zablokujú HCG, telo potom reaguje na tehotenstvo imunitnou odpoveďou, čo vedie k potratom a nakoniec trvalej sterilite. Vakcína bola tajne testovaná na ženách vo veku 14-49 v Mexiku (1993) a Nikaragui a Filipínach (1994), bez ich vedomia, pod zámienkou očkovania proti tetanu novorodencov. Už v tom čase vznikol škandál, nikto však nebol potrestaný. Podozrenie v katolíckej cirkvi ohľadom súčasnej kampane v Keni vzniklo už v marci kvôli tajnostkárskemu a neobvyklému organizovaniu kampane za pomoci hotela v Nairobi, podozrivej šarži vakcíny (špeciálne dovezenej kvôli tomuto programu a s odlišným číslom) a vrcholne podozrivej očkovacej schéme - prvá dávka v októbri 2013, druhá v marci 2014, tretia v auguste až októbri 2014... Táto schéma dosiaľ presne zodpovedá známej schéme sterilizačnej vakcíny - 5 dávok s rozostupom pol roka. Po piatej dávke, plný účinok sa dostaví o 2-3 roky neskôr. Očkovacia schéma bežnej tetanovej vakcíny u tehotných je celkom odlišná: zahŕňa 2 dávky s odstupom mesiac, s preočkovaním každých 3-5 rokov. Cieľom sterilizačnej kampane boli opäť ženy vo veku 14-49. Cirkev opakovane žiadala ministerstvo o spoločné vyšetrenie záležitosti, no bezúspešne - ministerstvo klamalo, že vakcíny boli otestované na obsah HCG a sú bezpečné. Cirkvi sa podarilo získať niekoľko ampuliek, ktoré nechala otestovať v 4 laboratóriách v Keni i mimo Kene. Výsledky z marca i októbra preukázali, že všetky vzorky obsahovali Beta-HCG. Ministerstvo tieto dôkazy o genocíde ignoruje. Lekári, ktorí pomohli zistiť pravdu, sú zastrašovaní. V spolupráci s Asociáciou katolíckych lekárov preto cirkev prikročila k zverejneniu svojich dôkazov. Následne boli biskupi obvinení, že sú "proti očkovaniu", pričom v skutočnosti sú len proti zločinu tajných sterilizácií.
Takhle to shrnul ve zprávách (z 9.11.2014) web Rizika Očkovania (http://rizikaockovania.sk/)
WHO/UNICEF má na krku ďalší škandál - Konferencia biskupov Kene vydala tlačovú správu, že súčasná očkovacia kampaň "proti novorodeneckému tetanu" v Keni predstavuje program tajnej sterilizácie. Uvádzame stručné zhrnutie tvrdení biskupov z tlačovej správy a z rozhovoru: Vývoj vakcíny proti tehotenstvu financovala WHO od roku 1972. Vývoj bol dokončený v roku 1992 a vakcína funguje nasledovne: tehotenský hormón HCG (Human Chorionic Gonadotropin) je viazaný na tetanový toxoid, čím donúti telo k tvorbe protilátok proti tomuto hormónu. HCG je hormón ktorý umožňuje telu matky, aby tolerovalo dieťa počas tehotenstva. Keď protilátky zablokujú HCG, telo potom reaguje na tehotenstvo imunitnou odpoveďou, čo vedie k potratom a nakoniec trvalej sterilite. Vakcína bola tajne testovaná na ženách vo veku 14-49 v Mexiku (1993) a Nikaragui a Filipínach (1994), bez ich vedomia, pod zámienkou očkovania proti tetanu novorodencov. Už v tom čase vznikol škandál, nikto však nebol potrestaný. Podozrenie v katolíckej cirkvi ohľadom súčasnej kampane v Keni vzniklo už v marci kvôli tajnostkárskemu a neobvyklému organizovaniu kampane za pomoci hotela v Nairobi, podozrivej šarži vakcíny (špeciálne dovezenej kvôli tomuto programu a s odlišným číslom) a vrcholne podozrivej očkovacej schéme - prvá dávka v októbri 2013, druhá v marci 2014, tretia v auguste až októbri 2014... Táto schéma dosiaľ presne zodpovedá známej schéme sterilizačnej vakcíny - 5 dávok s rozostupom pol roka. Po piatej dávke, plný účinok sa dostaví o 2-3 roky neskôr. Očkovacia schéma bežnej tetanovej vakcíny u tehotných je celkom odlišná: zahŕňa 2 dávky s odstupom mesiac, s preočkovaním každých 3-5 rokov. Cieľom sterilizačnej kampane boli opäť ženy vo veku 14-49. Cirkev opakovane žiadala ministerstvo o spoločné vyšetrenie záležitosti, no bezúspešne - ministerstvo klamalo, že vakcíny boli otestované na obsah HCG a sú bezpečné. Cirkvi sa podarilo získať niekoľko ampuliek, ktoré nechala otestovať v 4 laboratóriách v Keni i mimo Kene. Výsledky z marca i októbra preukázali, že všetky vzorky obsahovali Beta-HCG. Ministerstvo tieto dôkazy o genocíde ignoruje. Lekári, ktorí pomohli zistiť pravdu, sú zastrašovaní. V spolupráci s Asociáciou katolíckych lekárov preto cirkev prikročila k zverejneniu svojich dôkazov. Následne boli biskupi obvinení, že sú "proti očkovaniu", pričom v skutočnosti sú len proti zločinu tajných sterilizácií.
Takyskorodoktore, hm, tak já se toho tedy ujmu:
"Mně jenom mrzí, že se nikdo neodváží komentovat moje dost ostrá slova na adresu autorky článku. Zajímal by mne názor ostatních. Přece na ní tu špínu nenecháte. A nebo se mnou souhlasíte?
tsd"
... teď, prosím, nechte emoce stranou a popište, co Vás na těch "velmi častých reakcích na očkování" (uvedených v článku, pod kterým teď diskutujeme) pobavilo, t.j. o čem si myslíte, že si autorka článku vymyslela za účelem pobavení publika, potažmo čtenářů.
Díky
Možná kdyby se "vědecká" komunita nesnažila případné možné vedlejší účinky bagatelizovat a alespoň trochu to brala vážně - doktory v ordinacích počínaje a smějícími se profesory konče -, bylo by těch "oficiálních" důkazů více. Stěžujte si laskavě ve svých řadách. Takhle si je lidé musí předávat ústně nebo na různých diskuzích, protože "kapacity" na to se*ou. Upřímně tady se prostě zájem farmalobby přímo nabízí jako jediné možné přijatelné vysvětlení, nedivte se pak, ze je situace taková, jaká je.
Takyskorodoktore, nezlobte se, ale já Vám nerozumím. Když říkáte:
"Hlavně mne pobavilo to, že všechna ta tvrzení jsou na úrovni tvrzení. Žádná čísla, žádné statistiky, prostě nic než blabla blá.
Žádné důkazy ani teorie prostě nic.
tsd"
... jsem z toho Vašeho tvrzení asi zcela natvrdlá či co ...
rozvedete tuto svou myšlenku, prosím?
V článku samotném není jediné číslo, jediný důkaz pro tvrzení autorky.
takže bla bla.
Na jejích stránkách máte sice výpis případů, které "léčila" a někdy dokonce "vyléčila" (samozřejmě homeopatií, jak jinak).
Všechny ty případy, i tak jak je popsala, (a ten popis je dost tendenční), se dají vysvětlit bezpočtem jiných příčin a očkování bych řadil až na jedno z posledních míst.
Některé popsané případy, např. nedonošeného a zjevně alergického dítěte, mohly být zapříčiněny i chybou lékaře a špatným posouzením zdrav. stavu. Nebudu vám tvrdit, že se mezi lékaři nevyskytuje žádný "odborník" formátu paní Hofhanzlové, který ani nezná příbalový leták, ale připadá mi to málo pravděpodobné i když....jeden nikdy neví.
Její tvrzení o sloučeninách hliníku a jeho množství ve vakcínách jako "množství mnohonásobně převyšující povolené normy" působí taky jako výsměch všem, kteří o vakcínách mají byť jen ty nejzákladnější znalosti.
Celkem by mne zajímalo o jakou normu se jedná. Zřejmě to bude norma Hofhanzl.
Teď se zeptám já vás. Můžete citovat jedinou větu z článku, kterou lze považovat za důkaz jejích tvrzení? Jsem zvědavý jak se s tím popasujete.
tsd
FDA údajně u hliníku požadavova maximálně 25 μg, tedy 25 a méně!
Jak jsem uvedl v jednom z předchozích příspěvků, tohle je množství v těch horších vakcínách:
- pneumokokové vakcíny 125-500 μg
- Infanrix hexa 820 μg
Schválně to srovnejte se stravou, kdy těla živých tvorů mají mechanismy jak hliník nepřijmout. Přesto se v dospělém 70 kg člověku uloží asi 60 mg hliníku. Jeho poločas rozpadu se odhaduje na 7 let, asi 83% hliníku je vyloučeno přes ledviny, močí.
- mateřské mléko 40 μg/litr (pravděpodobně nějaká norma, nemusí to znameat že ho obsahuje tolik, nebo tak málo)
- umělá dětská výživa 200–600 μg/litr
O trendu s nano částicemi, o kterém si vás nikdo nedovolí ani informovat... škoda mluvit jak hrozný svět jsme připustili!
Jen nechápu že zrovna ty ZloŘáde se dokážeš ohánět nečím, o čem sám nemáš vůbec přehled.
A proč se vůbec lidem divíš, že je to netrápí? Vdyť do toho nemájí co kecat, nejsou odborníky, informace by je jen zbytečně zatěžovali! Beztak jim je nemá v česku kdo poskytnout, co vám nenatiskne výrobce na příbalový leták neznáte, a minimálně polovina doktorů se rodičům snaží namluvit že žádný příbalový leták nemají k dispozici a ani nikdy neměli (tak co se té lékařce divíš pro její vyjádření - třeba jen potřebuje podobně jako ty "trochu" nadsadit).
Jinak souhlasím s tím, že je mezi vámi hodně hyen a spousta se opravdu pokouší živit i na alternativním přístupu k "léčbě".
A když jsme u toho příbalového letáku, který dnes máme jakožto ubohé ovce jedinou věc k dispozici (a můžeme alespoň odhadnout kolik píchanců vydržíme).
Co budeme dělat, až se EU rozhodne, že nám některé informace nesvědčí a zakáže je uvádět. Aktuálně to postihlo "trans-tuky" (od poloviny prosince), kde prý při uvedení na obalu bude výrobci hrozit pokuta (až řádově miliony). Mám se divit, nebo ne, že o tom na Vitalii není ani zmíňka?
Takyskorodoktore, ale to jste svá očekávání - pokud jste tedy očekával jakési "důkazy a čísla" přehnal, nee? Jako důkaz by Vám mohla paní Hofhanzlová vystavit čestné prohlášení ve znění: "... a čestně prohlašuji, že jsem po vyloučení všech dalších možných příčin vzniku těchto onemocnění u mnou vyšetřených dětí shledala jako jediný styčný bod a nejpravděpodobněšího původce poškození zdraví těchto dětí právě vakcinaci." Aby tam bylo i nějaké to číslo, mohla by nějaké věrohodné připsat.
Já paní doktorku neznám, možná zrovna teď buduje v garáži akreditovanou laboratoř, aby přesně popsala dynamiku vzniku VŠECH nežádoucích účinků vakcinace a patřičně svůj výzkum dokázala i obhájila. Toť vše ve svém volném čase za své vlastní peníze. Považuji to ale za velmi nepravděpodobné, až nemožné.
Jak to tak teď píšu, uvědomuji si velikost té informační propasti mezi - nazvěme je třeba VÝVOJÁŘEM vakcíny a SPOTŘEBITELEM vakcíny.
Zní to jako špatný vtip:
Spotřebitel zuřivě mlátí hlavou - až mu teče krev - o prosklené dveře Vývojářovy laboratoře. Vývojář zvedne zrak od mikroskopu a ptá se: "Co to děláš, vo.e, pracuji s nebezpečnými viry, abych ochránil Tvé zdraví!"
"Moje zdraví je již dávno Vaší vakcínou ochráněno, ale od doby vakcinace již neumím klepat jinak, tak jsem Vám to přišel předvést", praví Soptřebitel.
"Hm, tak to není vakcínou, to máš z chlastu, neotravuj a táhni k čertu!"
"... ale já jsem otrodoxní abstinent ..."
"Tak tolik nehul!"
" ... ale já jsem ortodoxní nekuřák ..."
"No, z vakcíny to není, jestli tvrdíš opak, dokaže to!", trvá na svém Vývojář a přidá další ingredienci do zrovna vyvíjené Dekavakcíny
Pokud někdo tvrdí, že ve své ordinaci vidí dětské (či dospělé) pacienty, kterým dané komplikace vznikly právě po očkování, neočekávám, že přijde s důkazným materiálem jiným, než jaký zrovna poskytl.
Ba naopak, budu očekávat, že se těchto empirických zkušeností chytne některý "veselý odborník", aby řekl: "... no ale jednomu dítěti byl dlouhodobě do mléka přidáván fridex, druhé dítě dostávalo k inhalaci aceton, třetí dítě nechali rodiče kouřit od věku 9 týdnů pančované kubánské doutníky, čtvrté bylo mazáno rtuťovou mastí, páté popíjelo výluh z jedovatých hub" ... kolik že jich bylo uvedeno a Vy zpochybňujete i to číslo samotné? Sedm? ... , tak "šesté dítě rodiče koupali ve formaldehydu a sedmé nebožátko leželo od narození v uranové kolébce. Závěr zní, že všechny tyto děti trpí poškozením organismu vlivem jiných jedů. MUDr. Hofhanzlová nebyla schopna rozpoznat otravy těmito jedy a její tvrzení, že k poškození došlo v důsledku vakcinace je tímto vyvráceno. Tečka"
A teprve pak to bude k smíchu. Já bych se tak ráda zasmála ...
Nechopíte se, laskavě, tohoto úkolu? Když sám trvdíte: "Všechny ty případy, i tak jak je popsala, (a ten popis je dost tendenční), se dají vysvětlit bezpočtem jiných příčin a očkování bych řadil až na jedno z posledních míst.", já bych tedy ráda poznala objektivní pravdu, chci znát bezpočet jiných příčin ...
Takyskorodoktore, tohle jste vyplodil po třech dnech mlčeni????
Cituji: "Je vidět, že obě máte smysl pro humor. Ale co bude dál?
TSD"
... nic víc? Došla Vám slova, myšlenka či argumentace? Připomínám, že Váš původní dotaz zněl:
"Mně jenom mrzí, že se nikdo neodváží komentovat moje dost ostrá slova na adresu autorky článku. Zajímal by mne názor ostatních. Přece na ní tu špínu nenecháte. A nebo se mnou souhlasíte?
tsd"
TSD nic jiného než kydání špíny a diskreditaci oponentů neumí, dokonce diskreditaci oponentů považuje za základ diskuze (sic!) :-)
To, jak se chovají provax fanatici, zejména ten smějící se profesor na mítingu v PSP, je pro mne nejlepší důkazem, že oni žádné logické argumenty nemají, jim nezbývá nic jiného než kydání špíny, arogance a odmítání diskuze s každým, kdo toho podle nich není hoden (rozuměj kdo není "odborník").
Chování několika provax fanatiků určitě není dostatečným důkazem, že žádné logické argumenty pro očkování neexistují. Proto opakovaně vyzývám k diskusi zastánce očkování, kteří jsou schopni nějaké věcné argumenty uvést.
Taky skoro doktor alias "tsd" (údajný absolvent 3. LF pod údajným jménem Vladimír Bartoš :-) věcné argumenty nepředkládá. Neustále nás přesvědčuje, že jeho hlavní motivací je provokovat. Proto opakovaně vyzývám k jeho ignoraci, protože jakoukoli reakcí trolla jen přikrmujete.
"Chování několika provax fanatiků určitě není dostatečným důkazem, že žádné logické argumenty pro očkování neexistují."
To jsem ani netvrdil. Mé tvrzení se týkalo těch konkrétních jedinců. Jen pro pořádek. Věřím tomu, že v řadě případů očkování smysl mít může (viz např. eradikace pravých neštovic). Ovšem toto je daleko od zákonem nařízeného cpaní jedů polyvakcín do několikaměsíčních kojenců.
Krásně jste to napsal:
"Cpaní jedů polyvakcín" ...
Není to náhodou terminologie typického antivax fanatika?
Měl byste blahořečit polyvakcínám, díky kterým se miminům dostává do těla těch vašich "jedů" poly méně , než z jednotlivých očkování.
Proto je taky nepochopitelný požadavek některých antivax fanatiků po rozložení očkování na jednotlivá očkování. Asi si neuvědomují, že těch "jedů" pak dostane jejich dítě do těla x krát více.
A klidně věřte, že očkování v řadě případů smysl má, ale těch případů je určitě víc než vy věříte.
tsd
"Není to náhodou terminologie typického antivax fanatika?"
Není. Tohle je terminologie každého, kdo umí alespoň trošku přemýšlet a sečíst 1 + 1.
"Měl byste blahořečit polyvakcínám, díky kterým se miminům dostává do těla těch vašich "jedů" poly méně , než z jednotlivých očkování."
Vážně? Takže nutit imunitní systém vypořádat se najednou se 6 typy patogenů je méně, než s 1 typem? Jste normální? Mně připadá, že ne. Podle vás je asi pro člověka výhodnější, když onemocní najednou 6 různými nemocemi, než když je dostane postupně v čase.
Nemusím mít vždy čas, když se to vám zrovna hodí.
Ptal jsem se na něco dost zásadního a vy mi vyčítáte , že nemám argumenty . Tak tedy ještě jednou:
Můžete citovat jedinou větu z článku, kterou lze považovat za důkaz jejích tvrzení?
tsd
P.S. vážně si myslíte, že vám budu jmenovat bezpočet možných příčin, když mezi argumentací popisu těch případů je např. angína diagnostikovaná záchranou službou v okamžiku výjezdu. A toto je paní Hofhanzlovou posléze zpochybněno a za tu angínu prý může vakcinace.
A kdoví, jestli to prý vůbec angína byla.
Směšné.
Takyskorodoktore, nemůžu si pomoct - argumenty prostě nemáte.
Z bezpočtu příčin uvádíte angínu. Fajn, beru jí. Chybí nám diagnostika dalších 6-ti dětských pacientů. Přibližte nám tedy i ty zbylé případy, prosím. Zároveň předpokládám, že z "bezpočtu možných příčin" se Vám bude dobře vybírat.
Na Vámi položenou otázku jsem Vám již jednou odpověděla. Vy jste mé odpovědi neporozuměl?
Ne neporozuměl. Opakuji:
Můžete citovat jedinou větu z článku, kterou lze považovat za důkaz jejích tvrzení?
tsd
P.S. Nechápu, jak se mám vyjadřovat ke skutečným příčinám dalších 6-ti pacientů, když jediné co mám ( máme) v ruce je pochybný a tendenční popis paní homeopatky a její "diagnózy". K tomu by se měla vyjádřit snad ona a dokázat, že tou příčinou je očkování. Ať to prokáže a nebo ať mlčí. (nejlépe navždy)
Já vám tvrdím, že obecně popsané příznaky mohou mít X příčin a očkování bych zařadil až ke konci seznamu těch možných příčin. (to si lehce zjistíte i na internetu "ekzém příčiny". Diagnostice a schopnostem člověka, který je deset let mimo medicínu prostě nikdy nebudu věřit.
Jen si neodpustím štiplavou poznámku, bavíte se o 7 případech a podle autorky se s podobnými setkává denně a prý přibývají. Je to prostě tajnůstkářka. ( nebo lhářka ) jiné vysvětlení pro to nemám.
"a očkování bych zařadil až ke konci seznamu těch možných příčin"
Jistě, jak jinak. I když se problémy objeví bezprostředně po očkování, je ono vždy až jako poslední :-D Typický provax fanatik, debata prostě nemá smysl.
"Diagnostice a schopnostem člověka, který je deset let mimo medicínu prostě nikdy nebudu věřit."
Zato u praktikujících doktorů je to vždy trefa do černého :-D Někde tady někdo psal o neschopnosti diagnostikovat černý kašel. Já mám taky dost výživných příběhů ohledně "diagnóz" z reálného života, aneb 10 doktorů = 10 diagnóz.
Milý Seti
Už se opakujeme a je to pořád dokola.
"I když se problémy objeví bezprostředně po očkování"
Problémy se ovšem také projevují bezprostředně po jídle, spánku, pití, kojení, nádech, výdechu......
A to má být podle vás důkaz?
Diagnostikovat angínu a ekzém by snad měl zvládnout každý obvoďák.
Ale paní homeopatka s tím má zjevný problém. Natož určit příčinu.
tsd
P.S. Ještě, že neexistuje očkování proti angíně, to by byl další důvod tvrzení o nebezpečnosti vakcín.
Neříkám, že to má být důkaz, rozhodně ne v jednotlivých případech. Ovšem pokud se dané problémy mnohačetně opakují, mělo by to některé alespoň trknout, že tady může být s velkou pravděpodpbností souvislost.
Vy pořád voláte po nějakých důkazech. Ovšem s tím, že lidé chodí za doktory s problémy po očkováních a doktoři je bagatelizují, a to včetně vás tady v diskuzi, by mě fakt zajímalo, jak chcete nějakých důkazů dosáhnout. Tak se pak laskavě nedivte, že si lidé problémy předávají v různých fórech ala mimino.cz, když "kapacity" se s nimi odmítají bavit, či je dokonce zesměšňují.
A to ani nemluvím o srandovním tvrzení autorky.
Cituji:
"Vážení rodiče, kolegové,
rozhodla jsem se Vás oslovit v důsledku enormně stoupajícího výskytu reakcí na vakcinaci, které DENNĚ pozoruji ve své poradně.
Ať děláme co děláme na jejích stránkách se v uveřejněném seznamu dopočítáme za rok 2014 "7" slovy sedmi popsaných případů zaručeně zaručených vedlejších následků.
Jsou tři možná vysvětlení.
1) Autorka v roce 2014 pracovala 7 dní
2) Autorka nám z neznámých důvodů zamlčuje ty ostatní případy
3) Autorka lže.
Pak následuje možnost čtvrtá: autorka nás chce pobavit. ( a to se jí celkem daří )
tsd
Nejspíše pozdě, ale přicházím se svým názorem, který jsem včera poslala prezidentovi Hnutí pro život Radimu Ucháčovi
Zprávu o údajném podání vakcíny s cílem depopulace jsem se dočetla teprve před týdnem a celý týden jsem se snažila dobrat pravdy
Vážený pane prezidente,
před časem jsem se připojila k petici proti schválení RU-486. Od té doby dostávám Vaše informační maily a také Váš informační oběžník. Vážím si Vašeho úsilí v podpoře života. Velice mě proto pobouřila zprávička v lednovém vydání oběžníku o obvinění WHO ze skryté snahy o depopulaci v rámci očkování proti tetanu. Zpráva je zřejmě jen převzatá z internetu bez dalšího pátrání po tom, zda je pravdivá, a tím, v jakém kontextu je uvedena, vrhá velice špatné světlo na práci WHO a Unicef (Unicef ve zprávičce v oběžníku nefiguruje, ale v jiných podobných zprávách po celém internetu ano).
Předtím, než takové vážné obvinění (byť jen v náznaku) otisknete, měli byste si alespoň zjistit fakta. Novorozenecký tetanus je závažné onemocnění, na které ještě stále umírá v zemích s nedostatečně rozvinutým zdravotnictvím ročně asi 140 tisíc dětí (to jsou pouze hlášené případy, takže těch nehlášených je bezpochyby ještě více). Jednoduché očkování tomuto zabrání. Ročně jsou zachráněny statisíce až miliony novorozených dětí a desetitisíce rodiček, které by bez očkování na tetanus zahynuly. Pokud by se zvýšila proočkovanost matek, mohlo by se povést novorozenecký tetanus zcela eliminovat. Snaha je očkovat matky v těhotenství alespoň dvěma dávkami vakcíny, aby žena produkovala dostatek protilátek, které projdou placentou a ochrání tak dítě a ochrání i matku v šestinedělí. Ale imunita nepřetrvává. Pokud se očkování dokončí pěti dávkami, je žena (a její budoucí děti) chráněna po celé reprodukční období. Toto očkování může žena podstoupit ještě před plánovaným otěhotněním. To se ale daří jen v zemích s rozvinutější infrastrukturou. Ideální by samozřejmě bylo zlepšit hygienu a zdravotnictví, ale to je mnohem složitější. (to jen k tomu, že očkovací schémata proto mohou být různá a laikům mohou připadat "atypická".)
WHO a Unicef již od roku 1980 vynakládají spoustu úsilí a financí v boji proti této nemoci- a daří se stále snižovat počty zemřelých dětí. A pak někdo přijde s takovouto lživou informací, zastrašuje ženy.. Je mi z toho nanic.
Vakcína proti hCG byla skutečně vyvinuta jako nová "slibná" metoda "antikoncepce" a počátkem 90.let došlo na klinické studie v Indii. Šlo o konjugovanou vakcínu- tedy hCG je spojené přímo s tetanickým toxoidem (nefunguje tedy jenom prosté přimíchání hCG do vakcíny proti tetanu). Vakcína měla způsobit produkci protilátek proti hCG, ty znemožní implantaci oplodněného vajíčka, následně by žena nemohla otěhotnět, účinek vakcíny byl plánován na 12-18 měsíců (neměla tedy způsobit trvalou sterilitu). Vakcínu bylo nutno podat opakovaně. Tyto klinické studie nebyly prováděny ani podporovány WHO. Byly ale samozřejmě řádně dokumentovány a výsledky byly publikovány ve vědecké literatuře. Studie neprokázaly dostatečný účinek vakcíny. Navíc se objevily protesty proti vakcíně, proto se ve výzkumu dále nepokračovalo, vakcína se nikdy nezačala vyrábět.
Vakcína, která způsobí nemožnost implantace embrya, musí být brána jako abortivní metoda a tedy není přijatelná jako metoda plánování rodičovství- to je i moje stanovisko, aby bylo jasno.
Bohužel informace o těchto dvou nezávislých aktivitách někdo propojil s cílem zdiskreditovat vývoj anti-hCG vakcíny. V devadesátých letech minulého století byla vznesena obvinění proti WHO z pokusu o sterilizaci žen na Filipínách, v Mexiku a v Nikaragui pomocí vakcíny proti tetanu. Údajně byl ve vakcíně zachycen hCG. Testování v několika nezávislých renomovaných laboratořích však přítomnost hCG neprokázalo. Ani se následně neobjevily potraty a neplodnost u očkovaných žen. Přesto se pomluvy šířily dál. Jaký dopad na důvěru lidí to mělo, je jasné. V důsledku těchto pomluv mnoho žen odmítlo očkování proti tetanu a i další očkovací programy (proti poliu, spalničkám atd) byly ohroženy.
A teď někdo tyto polopravdy (jejichž kombinací vzniká lež a nebezpečná pomluva) znovu recykluje.
Stanovisko FIAMC (Mezinárodní federace katolických lékařských asociací)
http://www.fiamc.org/bioethics/statement-on-who-sponsored-vaccination-in-kenya/
článek o ohrožení imunizačního programu
http://www.who.int/immunization/monitoring_surveillance/resources/milstien.pdf
článek z internetu, který se mi zdá objektivní
https://rationalcatholicblog.wordpress.com/2014/11/12/does-the-kenyan-unicef-tetanus-vaccine-contain-hcg-and-make-women-infertile/
Myslím si, že byste měli napravit chybu, kterou jste udělali. Uvedli jste lidi v omyl, podíleli jste se na šíření pomluv. Pokud i v ostatních případech přistupujete k informování veřejnosti takto, ztrácíte mou důvěru a můžete ztratit i důvěru jiných lidí, kteří by Vaše aktivity podporovali.
Já o WHO ani UNICEFu (ještě bych k tomu přihodil OSN, NATO, EU,.. a vůbec celý ten cirkuse milující zkratky) již dlouho nepochybuji. Nejsou důvody, a to dokonce ani přes světu tak často ukazovanou hezčí tvář.
Co se těchto spolků i vás jednotlivců týká, ukaži na vás prstem (i když vás osobně neznám) pokaždé když budu moci. Dokud budete spolu se mnou chodit po této zemi a dýchat stejný vzduch, tedy dokud vám někdo (kdo k vám má blíže a má na to zrovna právo) tu vaši hadí hlavu nerozšlápne.
A to se týká jen našeho tělesného světa, ve kterém jste otravující a travič jednoznačně vy a vám podobní. Počkejte až o vás všichni vydají svědectví při posledním soudu (i "jen" zničené zdraví způsobí mnohé zlo), možná je ani nedokážete přehlédnout.
Roste bojkot vakcín v severní Nigérii
24. únor 2004
Další dva státy nigerijského islamského severu se připojily k bojkotu masivní očkovací kampaně proti obrně a požadují po vládě důkaz, že vakcíny nešíří AIDS nebo sterilitu, jak tvrdí islamští lídři.
[...]
"Tohle je maření příležitosti," řekl mluvčí Dětského fondu OSN Gerrit Beger, potvrdil, že státy Niger a Bauchi se připojily k bojkotu vakcín a vyčkávají na vládou vedené vyšetřování.
Islámští lídři severní Nigérie tvrdí, že imunizační kampaň je částí plánu USA zredukovat muslimskou část šířením AIDS a sterilizačních látek. Severní státy si zajistily vlastní laboratorní testy prokazující přítomnost kontaminantů ve vakcíně.
[...]
Světová zdravotnická organizace (WHO) tvrdí, že propuknutí obrny, které se šíří z jednohu státu, pomohlo rozšířit obrnu do sedmi afrických zemí, kde byla dříve vymýcena.
Propuknutí a bojkot očkování ohrožuje 16letou světovou snahu zničit obrnu globálně do r. 2005, říká WHO.
WHO spustila 10letý naléhavý imunizační program v pondělí, rozesíla stovky tisíců dobrovolníků od domu k domu s vakcínou pro naočkování 63 miliónů dětí.
[...]
[Prapůvodní článek z r. 2004 na webu www.ABCNEWS.go.com nelze otevřít, pouze jeho kopie v jiných článcích; je však stále dostupná záloha originálu přes webarchive.org. Není bez zajímavosti, že na webu zpravodajské stanice ABC News lze současně dohledávat zprávy daleko před r. 2004. To stejné platí pro články následující.]
xxx
Vakcína proti dětské obrně dodávaná UNICEFem do Nigérie je kontaminována sterilizačními příměsemi, zjistili vědci
11. března 2004
KADUNA, Nigeria, March 11, 2004 (LifeSiteNews.com) - Kampaň UNICEFu za proočkování nigerijských mladých proti dětské obrně může být zástěrka k sterilizaci národa. Dr. Haruna Kaita, vědec-lékař a děkan Fakulty farmaceutických věd v a Ahmadu Bello University v Zarii, vzal vzorky vakcíny do indických laboratoří k analýze.
[...] Dr. Kaita, na základě analýz našel důkaz závažné kontaminace. "Některé látky jsme rozlišili jako škodlivé, toxické; některé mají přímý vliv na reprodukční systém člověka," říká v interview. "Spolu s ostatními profesionály v oboru, nemohu uvěřit tomu, co jsme našli," říká.
Nigerijský státní doktor se pokoušel přesvědčit Dr. Kaita, že součásti vakcíny nemají spojitost s lidskou reprodukcí. "Byl jsem překvapen, když jeden z vládních doktorů mi tvrdil opak toho, co jsem se učil, studoval, považoval za správné a co je běžná znalost mezi lékařskými vědci -- že estrogen nemůže vyvolat protitěhotenskou reakci u lidí," tvrdí. "Považoval jsem tento argument za velmí znepokojivý a směšný."
Když byl tázán reportérem proč si myslí, že výrobci by měli kontaminovat orálně podávanou vakcínu proti obrně, uvedl tři důvody: "Tito výrobci a dodavatelé podléhají tajné agendě, kterou může odhalit pouze další výzkum. Za druhé, vždy nás považovali za třetí svět s tím, že nemáme kapacitu, znalosti a vybavení, abychom mohli vést testy vedoucí k odhalení takových kontaminantů. A velmi nešťastně, oni mají také lidi k obhajobě svých zvráceností před našimi průměrnými lékaři, nejhorší na tom je, že někteří z těchto jsou stále považování za naše nejlepší a spoléháme na ně, že budou chránit naše zájmy."
Dr. Kaita požaduje, aby "ti, kteří importovali tento falešný přípravek coby vakcínu proti obrně byli stíháni jako jiní zločinci."
Kampaň za vymýcení dětské obrny běží už čtvrtým rokem. Úřednící tvrdí, že všechny kontaminované vakcíny byly vyčerpány a jsou nahrazeny čistými dávkami.
V řečnickém závěru rozhovoru se Dr. Kaita ptá "Jaké plány má vláda k dispozici, aby pomohla dětem, kterým byla podána tato toxická kontaminovaná vakcína v případě, že na ni budou mít reakci?"
Nejedná se o první případ, kdy UNICEF byl zapleten do kontroverzního případu se sterilizačními látkami ve vakcínách. LifeSiteNews.com uvedl již v roce 1995, že Katolická ženská liga Filipín vysoudila příkaz k zastavení očkování proti tetanu, programu UNICEF, protože očkovací směs byla nasycena látkou B-hCG, která způsobuje trvalou neschopnost udržet těhotenství. Nejvyšší soud Filipín shledal, že tajný sterilizační program již proočkoval tři milióny žen mezi 12 a 45 lety. Vakcína s B-hCG byla nalezena i ve čtyřech dalších rozvojových zemích.
xxx
Vakcína zabíjející děti: probíhá nenápadné testování?
Na začátku 90. let, Světová zdravotnická organizace (WHO) dohlížela na masivní očkovací kampaň proti tetanu v mnoha zemích, mezi jinými v Nikarague, Mexiku a Filipínách. V říjnu 1994, HLI byla kontaktována mexickou pobočkou Comite Pro Vida de Mexico ohledně protitetanové kampaně v zemi. Podezření ohledně způsobu kampaně způsobilo, že výbor získal několik vzorků a podrobil je chemickým analýzám. Některé ze vzorků obsahovaly látku hCG, přirozeně se vyskytující hormon nezbytný pro vývoj plodu v těhotenství.
Látky hCG a anti-hCG
V přírodě hormon upozorňuje organismus na skutečnost těhotenství a způsobuje uvolnění dalších hormonů pro přípravu dělohy pro vstup oplozeného vajíčka. Rychlý vzestup hCG po početí je výborný důkaz pro potvrzení těhotenství: pokud žena podstupuje těhotenský test, není ověřováno, zda je těhotná, ale zda má zvýšené hladiny hormonu hCG.
Jenže, pokud je vpraven do těla s toxickým nosičem tetanu, vytvoří se protilátky nejen proti tetanu, ale i proti hCG. V takovém případě tělo selže v rozpoznání hCG jako přátelské látky a vyplaví protilátky vzhledem k hCG. Tyto protilátky napadají v důsledku oplodnění vytvořený hormon, který udržuje těhotenství; jakmile má žena dostatek těchto protilátek, přijde o schopnost udržet těhotenství.
[...]
Známé znepokojivé skutečnosti ohledně očkovacích kampaní v Mexiku a Filipínách:
•Očkovány pouze ženy věku 15 až 45. (V Nikaragui 12-49). Ale nejsou muži stejně vystaveni tetanu? A děti? Proč jsou z očkování vyloučeni?
•Hormon hCG byl nalezen ve vakcínách, kam nepatří. [...]
•Ohlášený program počítal s několikanásobnou injekcí: tři během tří měsíců, celkem pět. Jestliže protitetanová vakcína tvoří ochranu na 10 a více let, proč násobná přeočkování?
•WHO je aktivně zapojena více než 20 let ve vývoji protitěhotenské vakcíny využívající hCG ve spojení s tetanickým toxoidem jako nosičem -- kombinace totožná s nalezenou v Mexiku/Filipínách/Nikaragui.
xxx
Lidská laboratoř
5. listopad 1995
[...]
Redaktorka: Záznamy uvádějí, že 2/3 smrtí na tetanus na Filipínách jsou mezi muži, tak proč se zaměřili na ženy? Ještě větší podezření v ní vzbudilo zjištění, že injekce měly být podávány 5x během tří let, zatímco proti tetanu se očkuje mnohem méně často.
Sestra Mary Pilar Verzosa: To v nás vyvolalo opravdu spoustu otázek. Ministerstvo zdravotnictví (DOH) mělo rozeslat týmy po školách, měli říct učitelům, že jde o vládní program, že je to poskytovaná služba, a že je to dobré pro děvčata.
Redaktorka: Potom začala slýchat znepokojivé zprávy od žen (když pracovala ve slumech).
Mary Pilar Verzosa: Ženy měly tvrdit, jak je možné, že protitetanová dávka, kterou jsme dostaly, má na nás účinky? Rozhodily se nám cykly, některé z nás měly ošklivá krvácení a potraty, některé přišly o dítě v raných začátcích vývoje. Příznaky přišly právě po očkování proti tetanu -- některým v následující den, jiným během týdne. Pro ty, které byly těhotné tři až čtyři měsíce byl potrat skutečně děsivý.
[...]
xxx
Nigérie bude spouštět masivní imunizační program proti obrně
25. listopad 2008
LAGOS (Reuters) Nigérie spustí ve středu novou kampaň k očkování miliónů dětí proti obrně, aby se pokusila zabránit šíření nemoci, která tento rok zmrzačila stovky, říká WHO.
[...]
Jednou z hlavních překážek bylo přerušení imunizace v severní Nigérii v r. 2003, kdy muslimští lídři tvrdili rodičům, že vakcíny mohou ohrozit jejich děti.
xxx
Protitěhotenské látky nalezeny ve vakcíně proti tetanu
2000
(HLI Paul Gallagher) Před více než rokem HLI Reports přineslo svým čtenářům alarmující zprávu na titulní stránce o probíhající kampani proti tetanu v Mexiku a Filipínách. Zdroje z těchto zemí přinesly překvapivá obvinění -- že tyto státem dodávané vakcíny obsahují hormon, který způsobuje nicnetušícím ženám potraty.
Skupiny podporující přerušení těhotenství v těchto zemích a Světová zdravotnická organizace (WHO) reagovali ostře. Rozhořčeně odmítli zprávy a obvinili HLI z pokusů vyděsit ženy přijmout očkování nezbytná pro jejich zdraví a dobro. Odmítli výzvu HLI k parlamentnímu vyšetřování s poukazem na příznaky chorobné paranoie.
Nyní oficiální studie úřadů Filipín dává zapravdu HLI ve věci, kterou reportovala již před tolika měsíci. Právě zveřejněná odoborná studie, objednaná filipínským ministerstvem zdravotnictví a Filipínskou asociací doktorů, dokládá další důkaz, že vakcíny dodané WHO jsou skutečně kontaminovány hCG, hormonem nezbytným pro udržení těhotenství.
[...]
xxx
Kanadské laboratoře a organizace mezinárodní pomoci jsou zapleteny v očkovacím skandálu
2000
(HLI John Garrison) [...] druhá studie provedená HLI rovněž ukazuje, že kanadské organizace mezinárodní pomoci financovaly výzkum a vývoj protitěhotenských očkovacích pokusů, které vedly k zneužití ženských práv v rozvojových zemích jako jsou Filipíny.
[...]
"Nemáme produkt, a jistě ne tetanický toxoid, obsahující látky známé našimi vědci Světové zdravotnické organizace, jež by mohly odvracet těhotenství příjemkyň," říká Don McKibben, mluvčí firmy Connaught. Podle všeho neobeznámen se zkouškami podstoupenými na Filipínách, McKibben tvrdí, "Poskytujeme tento produkt po celém světě, a nemáme jedinou zprávu o něčem takovém." Dodává: "To je opravdu záležitost Světové zdravotnické organizace."
Přeloženo a zaarchivováno díky stibot. Na jeho blogu se dozvíte i jiné věci, vybral jsem jím uváděné výtahy z původních článků
http://praseci-chripka.blogspot.com/2009/08/zpravy-o-ockovacich-kampanich-v.html
Co myslíte, kontroluje někdo v Česku zda dnešní ze zahraničí dovážené vakcíny obsahují to co deklaruje výrobce, to zda se rok od roku nemění složení (když výrobce tvrdí že ne), nebo je alespoň z každé šarže podáno několik dávek pokusným zvířatům? O dlouhodobých testech zabývajícíh se dopady na vaše zdraví nemluvím. Budeme rádi, pokud jen dojde k záměně jak nedávno a umřeme alespoň do hodiny, nebo bude lepší pomalejší méně bolestivý konec.
Ano, je to provokace. Ale vy co se tímhle a věcmi kolem živíte si zasloužíte mnohem více, než jen podobná popichování přes Internet. Minimálně infikované vidle do zadnice a klackem přes hlavu,... prý povinnost... zločinci!
V roce 2009 i do naší země poslal Baxter vakcínu proti ptačí chřipce, která obsahovala živý smrtelný virus. Čistě náhodou jí prý tehdy někdo otestoval na fretkách které zemřely a tak se na to přišlo v čas.
Jinak se předpokládá, že by zemřelo 60% takto nakažených lidí, což prý odpovídá přirozené úmrtnosti na ptačí chřipku.
Vůbec to nebylo první ani poslední pochybení firmy Baxter. Ty ostatní jsou na tom také špatně. U nás dost operuje GlaxoSmithKline a jak říkám, od nich neberu ani zubní pastu, vůbec nic (nechci je vůbec nijak finančně podporovat).
Takové kraviny si asi opravdu můžete vymyslet jenom vy a vaši spoluvěřící.
Můžete mi laskavě prozradit zdroj toho hnoje ať ho můžu vykydat?
tsd
P.S.
Jděte se léčit a naučte se číst. Vy dokážete zkřížit i kozu s prasetem a tak vám nedělá problém zpatlat dohromady tři agenturní zprávy tak, aby vám vyšel tenhle nesmysl.
P.P.S.
Ta vakcína nebyla ani omylem určena k očkování, ale k testování. Proto ji také poslali do laboratoře a ne do distribuce. Na těch fretkách je testují zcela standardně a ne náhodou. Jediný průšvih spočíval v tom, že někdo z Baxteru opomněl naší laboratoř informovat o možném nebezpečí. Oni na to stejně přišli sami, ale chápu, že byli hodně naštvaní, protože šlo o jejich zdraví.
Tak tedy milý pane v tomto podání ta zpráva vyznívá tak, že vakcíny se testují, testují dobře a dbá se na bezpečnost vakcín.
Tedy úplně obráceně než to podáváte vy.
tsd
Hledej šmudlo je toho plný Internet. Bylo kolem docela dost problémů i s následným nákupem 12 miliónu vakcín proti pracečí chřipce, proti čemuž prý protestoval i bývalý hlavní hygienik Polanecký, a kterými tehdy chtěli pomalu povinně opíchat kde koho a divili se že lékaři se odmítají nechat očkovat. Tu vakcínu si navíc prý zaregistrovali již půl roku před vypuknutím chřipky v Mexiku.
Tu stejnou vakcínu prý WHO měla v případě pandemie, podle jakéhosi zvráceného scénáře, v úmyslu použít při povinném (tedy předpokládám násilném) očkování. Jinak ale máš pravdu, že tyhle konkrétní vakcíny byly zaslány výzkumnému ústavu.
Co nám řekneš k jejich průserové vakcíně proti chřipce Preflucell, z roku 2011, které údajně museli stáhnout 300 000 dávek a nakonec dát lékařům pokyn vůbec ji nepodávat kvůli nežádoucím účinkům.
Jinak jsem našel (vidíte k jakému neustálému rozšiřování obzorů vy mne nutíte, dnes už bych nikomu z té vaší "party" nedovolil přiblížit se mi na dohled), že podle FDA firma Baxter musela do roku 2003 stáhnout z trhu 40 svých výrobků, z jakéhosi trhu první třídy a téměř bezpočet výrobků z jakéhosi trhu druhé třídy. Šlo i o takové chuťovky jako syfilis v plazmě, a v 80-90 letech to byly i HIV nakažené výrobky pro hemofiliky. Co se snad týká toho trhu druhé třídy, tak prý například jejich přístroje pro dialýzu krve zabil 50 lidí v roce 2001 a 4 lidi v roce 2005.
Na závěr si dovolím popsat čísi zachycenou zkušenost:
21.V.2014 proběhla v rámci spolku Sysifos přednáška Profesora MUDr. Vladimír Bencka, DrSc., přednosty pražského Ústavu hygieny a epidemiologie 1. LFUK a VFN, na téma Očkovat nebo neočkovat? Na dotaz k souvislostem mezi autismem a očkováním odpověděl, že takové věci nečte, protože jim nevěří. Na dotaz k pokusu o genocidu prostřednictvím vakcín na prasečí chřipku firmy Baxter, které nakoupila česká vláda, odpověděl, že o tom není třeba mluvit, aby nevznikla panika. Ale především chce prosadit postih odmítnutí očkování jako trestný čin.
Jenom abych ti ty názory fanatiků přiblížil (většinou sám nevíš co píšeš). Je možné, že firma Baxter se v tom roce 2009 snažila vyvolat epidemii chřipky. (To není můj názor, já se v té době o takové zbytečné hlouposti, jakými je očkování, nezajímal a prostě jsem ho jen odmítal.)
Akorát nevím přesně které chřipky. Podle té živé vakcíny s ptačí chřipkou to vypadá na ptačí. Podle té předčasné registrace vakcíny kterou všichni odmítli to vypadá na prasečí.
Pokud chceš něco napadat tak to, že si tohle lidé myslí, ale pak uveď i argumenty proč je to nesmysl. Já bych vám nikomu nevěřil ani pozdrav... a prý povinně a prý trestný čin! Zkus mi ukázat stříkačku a ještě než na ni nandáš jehlu budeš ji mít kde slunce nemá nikdy svítit.
Do nedávna mi bylo jedno, že se někdo nechal dobrovolně opíchat. A nenadělám s tím nic asi ani dnes, když bude opravdu chtít, ale z vás vrahů nechci nikoho kolem sebe ani vidět. Uvidím-li vás, přinejmenším vždy spustím takový randál, že nikdo nezůstane na pochybách o vašem úmyslu zásadně ublížit.
Pokud jde o to tykání. Zločincům ani podobné chamradi pokud možno nevykám. Nemám k nim úctu. Respekt, ten k tobě také nemám žádný důvod mít. Ty jsi uvědomělý dostatečně! Za což dříve či později zaplatíš.
A proč bych ti ty tupče měl usnadňovat útoky na weby, které by nemusely odolat tvému požadavku na odstranění informací. Já chci aby tam ty informace lidi našli ještě i za deset let.
Schválně paní Krbcová, pokud můžete, byl zde nějaký požadavek na odstranění příspěvků nebo to už SkoroDoktora přestalo bavit?
Lidi co sem chodí stejně potřebují informace dostat přežvýkané, v kostce. Pokud si myslíš, že zdroj obsahuje informací více jsi naivní. Tutlat a mlžit umíte dobře, proto ti slabší zdroje (odkazy na ně) u převyprávěných informací nebudu již poskytovat. Kdo chce zkusit něco či někoho "vykopat", musí počítat s tím že se může nadřít.
Jinak jak tady uvedla Raduš že problém s vakcínou chřipky byl v 18-ti zemích, já vím například jen o třech nebo čtyřech. To je právě také problém těch vašich pokřivených zpráv, kopírování jeden od druhého a míchání několika zpráv aby nebylo nikomu nic jasné.
Pokud tě opravdu zajímá jak to tehdy bylo (já vám prostě nevěřím, k sobě nepustím, ostatní upozorním aby vám také nevěřili) zkus NaturalNews (ten tvé pokusy o cokoli ustojí), myslím se tomu tehdy věnoval podrobněji, a bude mít lepší informace než ti poskytnou kolegové. Pak nás můžeš s informacemi podanými v kostce seznámit. Myslím že podrobnosti se široká veřejnost teprve dozví, on časem někdo kápne božskou...
Jinak, pokud máš problém s tím co kdo z vaší party prohlásil na které konferenci, tak se přeptej ostatních z vaší party co tam byli, většinou podobné dýchánky pořádáte sami pro sebe a kvůli sobě. Není důležité kdo tuto informaci poskytl, ale co se na nás snažíte ušít, jak smýšlíte, jak jednáte.
Dobrý den paní Krbcová.
V každém druhém příspěvku hrozí Plavec alias, alias..., fyzickou likvidací a
násilím jak jednotlivcům tak skupině lidí, kteří v souladu se zákony této země podporují a provozují očkování. Pokud se nemýlím, je podněcování k nesnášenlivosti a násilí na skupině obyvatel hodnoceno naším trestním řádem jako trestný čin. Zamyslete se nad tím a možná by nebylo od věci provádět důslednější revizi příspěvků. Moje maličkost je zde nazývána trollem jenom proto, že kritizuji jak osoby tak praktiky příznivců "antivax" tábora a i autorů článků. ( občas možná dost ironicky a nevybíravě,ale to je jen věc vkusu )
Za obsah diskuze, který se vymyká zákonnému rámci ( slušností se nemá ani cenu zabývat, to je vcelku prkotina ) nesete svůj díl odpovědnosti.
tsd
Dobrý den paní Krbcová. Právě podobné temné výhružky a náznaky požadavků jsem měl na mysli.
V minulosti nechal někdo odstranit můj nejeden příspěvek (i slušný, připouštím že vždy slušný nejsem), často jen něco co jsem převzal a poskytl dál. Například ještě loni stačilo zmínit, že někdo se domnívá že je na lidech skrze vakcinaci páchána genocida a příspěvek zcela nepochybně do hodiny zmizel. A vyjadřovali se často "kapacity" (to jen SkoroDoktorovi pro radost), které v době svého vyjádření byly ještě mediálně známé a uznávané.
SkoroDoktor patrně patří do obří, svým způsobem nesourodé, skupiny zametačů a umravňovačů (podle mého odhadu je za to ohodnocen, nebo je jeho "víra" či obava o budoucí živobytí opravdu značná). Proto myslím že značná část příspěvků které zmizely z Vitalie, nemyslím jen ty moje, může jít na vrub požadavku SkoroDoktora (on moc nežádá, apeluje na vaše svědomí a ctění jakéhosi diktátorského zákona který by si zbožně přál). Není v tom, ale sám. Pokud vím tak například JB již na kontrolu diskusí také zkoušel apelovat.
Co se SkoroDoktore těch tvých výhružek týká. Já tě a tobě podobné jen seznamoval s fakty, jak s vámi prostě budu jednat a doufal že si někteří z vás uvědomí co dopustili a kam svět pod jejich tlakem dospěl. Je to a není to svým způsobem výhružka, záleží zda se bojíš a zda se máš důvod bát. Že to trápí zrovna tebe, člověka který přiotráví jen ty co k němu dobrovolně přijdou a ještě mu zaplatí...?
Jen pro úplnost to zde v kostce, i pro ostatní zopakuji:
- zákony státu mne nezajímají
- svobodu v nakládání se tělem svým si vzít nedám ani zodpovědnost za blízké
- nevykoupím se penězi, nebudu se dohadovat s vaší komisí, nebudu se zabývat rozhodnutím soudu
- přijde-li stát s represí budu se fyzicky bránit a vykonavatelé a ti co mne poškodili to odnesou minimálně stejně jak budu postižen já, každý z nich stejným dílem jako já
- pokud nás někoho oočkujete násilím, tak do vás nacpu trojnásobné množství té stejné látky, na kilogram hmotnosti
- pokud někdo bude mít komplikace, budu do vás tu stejnou věc cpát tak dlouho dokud nebudete mít stejné nebo podobné problémy
Prostě se vracím ke starému osvědčenému, minimálně, oko za oko! Jinak to v dnešním světě nepůjde, je třeba vám ukázat co si ještě můžete dovolit a kam až můžete zajít. Nevidím na tom nic špatného a bude to jak jsem řekl, kdybych měl při ochraně svých hodnot zemřít. Nevidím jediný důvod proč nebojovat o holý život a ochranu základních hodnot o které v životě stojím.
Já za to nemůže, že jste banda příživníků a nenasytných hlupáků. Vše co děláte je naprosto zbytečná činnost, která nikomu nepomáhá (s tím na co jsem jako člověk neživící se vakcinací narazil, ti ani nevěřím že o ničem nevíš), naopak jen rozvrací správný řád věcí a imunitu lidí což již dnes ohrožuje všechny lidi.
O programu eugeniky (cílené zabíjení a sterilizace, nebo alespoň testy některých látek/léků - příjde vám úmrtnost 200 lidí z 200 oočkovaných normální, a co ty koupené či falešně léčené děti v zemích třetího světa), páchaném často právě přes vakcíny již podle mne nelze pochybovat.