Názor k článku Víceletá gymnázia – silné místo v nevyrovnaném školství od Ja - > Takže na co mi je znát věci...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2010 18:23

    Ja (neregistrovaný)
    > Takže na co mi je znát věci jako slepá mapa Afriky, rozdělovat červy na nějaké „akademické“ třídy, umět na hodiny přesně kde jaké datum?
    • Afrika: Vedel byste, proc se Evropa zajima o Maroko, Alzir, Tunisko a Libyi kvuli sve energeticke politice, proc je sucho v Sudanu, ale nikdy nebylo v Kongu, proc je vetsina podvodniku z Nigerie a diamantu z JAR, proc Zimbabwe je psenicni kos Afriky, proc vetsina obyvatel Egypta zije na velice malem uzemi apod.
    • Cervi: Tohle nevim, ale vim, ze spoluzaci z gymnazia, co sli studovat biologii, si na srazech stezovali, ze biologie nebylo na stredni skole dost (stejne si stezovali i studenti technickych VS, ze nebylo dost matematiky, chemici si stezovali na nedostatek chemie apod.) Proc maji velryby vzduchovou diru, kdyz jine ryby ji nemaji?
    • Casove zony: abyste vedel, mezi jakymi hodinami ocekavat prime prenosy z olympijskych her, kdyz se konaji tento rok ve Vancouveru :-) (mimochodme, co je na tom tak tezkeho – je to 1 hodina kazdych 15 delkovych stupnu (360 deleno 24), nula stupnu probiha Anglii (Greenwich) ). Datova hranice bezi Tichym oceanem a ty ostrovy kolem jsou vice mene nepodstatne, krome pripadu, kdy pojedete na dovolenou do Francouzske Polynesie. Casova pasma take vysvetluji, proc ve vecernich zpravach se dozvite o udalostech toho dne z Asie, kdezto jen z predchoziho dne z Amerik.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).