Vizitka je vaší „vizitkou“

18. 5. 2010

Sdílet

Kvalitní vizitka patří v dnešní době již mezi samozřejmosti, chatrná však může způsobit nemalý průšvih. S vizitkami také souvisí logo společnosti. Zde platí, že žádné logo je lepší než špatné logo.  Vytváření vizitek by podnikatel rozhodně neměl podcenit. Zatímco dobrá vizitka působí jako samozřejmost, špatný může způsobit nemalý průšvih.

Kvalitní vizitka patří v dnešní době již mezi samozřejmosti, chatrná však může způsobit nemalý průšvih. S vizitkami také souvisí logo společnosti. Zde platí, že žádné logo je lepší než špatné logo. 

Vytváření vizitek by podnikatel rozhodně neměl podcenit. Zatímco dobrá vizitka působí jako samozřejmost, špatný může způsobit nemalý průšvih.

Vizitka totiž tvoří součást prvního dojmu, který z vás zákazník či potenciální obchodní partner bude mít. Možností, jak si nechat udělat kvalitní vizitky, přitom existuje několik a cenově podnikatele nijak nezruinují.

V procesu získávání nových zákazníků je vizitka jedním z nejdůležitějších nástrojů komunikace a dává potenciálnímu zákazníkovi první informace o vás. Šanci udělat dobrý první dojem máte jen jednou.

Na tom, jak se vám to podaří, záleží v podstatné míře i to, jak vás zákazník bude vnímat po celou dobu komunikace, a jak s vámi bude jednat. Vizitka je důležitou součástí prvního dojmu.

Čtěte téma: Vracím se do práce. Kdo mi pohlídá dítě?

Uděláme vše proto, abychom děti mohly mít. A když už je máme, přemýšlíme, jak od nich co nejdříve odejít. A najít za sebe odpovídající náhradu, je hodně těžké.

Jak vytvořit dobré vizitky, jakou techniku tisku zvolit, který papír vybrat a co má splňovat dobré logo se dočtete v článku Špatná vizitka je průšvih, dobrá pouze malou částí celé komunikace na serveru Podnikatel.cz.

Autor článku

Všeobecné dotazy, připomínky a tipy směřujte na adresu redakce@vitalia.cz.

Tiskové zprávy zasílejte na e-mail press@vitalia.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).