Maloobchodní řetězce svádějí tuhý konkurenční boj o zákazníky již dlouho. Hodně vidět je to v našich schránkách a na místech určených pro odkládání reklamních tiskovin v obytných domech. Každý týden to jsou mraky letáků, které oznamují stále nové akční zboží.
Chtějí-li mít maloobchodníci masový úspěch, musí především šermovat nízkými cenami a ty lze ještě dále vylepšovat věrnostními programy. Průkopníkem na českém trhu byla Delvita, která ale nedokázala využít potenciál slevového věrnostního programu. Na její odkaz se od nyní bude snažit navázat Tesco. Předpokladem pro úspěch je zkušenost z ostatních zemí, kde tento britský řetězec působí.
Jaké další akce pro nás hypermarkety připravují?
- Billa: slevy a kreditní karta, která vrací
- Globus: akce pro miminka
- Interspar: za body Lego
- Ostatní: uvidíme
Více se dočtete v dnešním článku na serveru Měšec.cz