Žádná opačná část spektra se na úrovni krajů (ani vlády) nevyskytuje. Ať se sami nazývají jak chtějí, jsou to všechno navzájem si konkurující levicové subjekty. Přerozdělování peněz a dotace nemají s pravicovou politikou nic společného. Navíc tady jsou to dotace naprosto zbytečné, jedná se o propagaci konkurenčních výhod produktů (tedy obyčejnou reklamu) a to si výrobci a prodejci tradičně mohou řešit sami. Tedy např. označení KLASA a jiné může klidně udělovat komerční subjekt za poplatek (konekonců za reklamu v televizi nebo roznos nabídkových letáků taky platíte), státní úřad se může omezit na namátkové kontroly a udělování pokut za lhaní.
Máte-li snad obavy z možné korupce, tak to riziko je u státního úřadu taky. A možná ještě větší než u soukromé firmy, protože pro firmu by ztráta důvěryhodnosti značky znamenala odliv klientů a zánik, zatímco ti úředníci se o flek bát nemusí.
Takže ještě jednou: je to levicový projekt, ne pravicový - pravice by se naopak měla zabývat tím, jak snížit výdaje, vyrovnat rozpočet a nezvyšovat daně.
Bohužel, je to přesně tak, jak píšete. Další ukázka toho, že u nás pravice v podstatě neexistuje. 95 milionů na propagaci jakýchsi regionálních potravin je principově levičácký nesmysl. Ovšem obávám se, že ideologie zde nehraje roli.. účelový penězovod a legálně posvěcená rozkrádačka veřejných peněz z toho je cítit na sto honů.