Ano, toto mohu potvrdit.
Jsem bývalou majitelkou pobočky. A asi ještě nikdy jsem se nesetkala s více sedícím "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají."
Na centrále je cílem se poboček zbavit. Takže vše prezentované je růžové a když ne zcela, tak to je jen chyba minulého/současného majitele, případně zaměstnanců pobočky.
Celý systém vidí za klientem jen peněženku, takže ani mnohdy zkušení poradci, co nejsou jen absolventy nějakého rychlokurzu, si vylámou zuby, protože prioritou je prodej, prodej a prodej. Takže chca nechca musí nutit klienty do nákupu doplňků.
O ekonomice celého systému raději ani nemluvit.
Jednoduše - pokud uvažujete o koupi, tak to nedělejte. Pokud toužíte pomoci lidem a dělat smysluplnou práci, tak to běžte dělat sami na sebe. Můžete se svobodně rozhodnout, co klientovi nejlépe pomůže a nenutit se do prodeje doplňků, balíčků služeb a dalších nesmyslů...