Názor k článku Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR od Pavel - Na stránkách tohoto diskusního fóra se vyskytují názory...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2012 15:19

    Pavel (neregistrovaný)

    Na stránkách tohoto diskusního fóra se vyskytují názory těch, kteří metodě Zapper věří a těch, kteří o ní pochybují. Ti všichni přitom vycházejí přinejlepším jen ze svých skromných znalostí přírodních věd, z víry a vlatních pokusů. Proto je tato diskuse stále bezvýsledná a do nekonečna jen opakuje svá pro a proti. Rozhodující slovo by v této věci mohli a měli přinést jedině odborníci z nejvyšších vědeckých kruhů. V diskusi se však dosud neobjevil ani jediný. Proč ? Existuje u nás Akademie věd ? Proč se k tomu nevyjádří profesoři lékařských univerzit ? Jedině oni jsou k tomu povoláni a mohou rozetnout problém a rozhodnout o účelnosti nebo škodlivosti metody Zapper. Správné rozhodnutí v tomto směru nemohou a nejsou oprávněny vynést žádné úřady, ani Obchodní inpskce.
    Rozpor a problém další existence Zapperu narůstá v poslední době, kdy máme k dispozici internet. Jeho přičiněním se informace o nové převratné diagnosice a léčebné metodě lavinovitě šíří a zájem o ně narůstá, protože "tonoucí se i stébla chytá". Toho přirozeně využívá nebo i zneužívá trh, který bojuje o své zisky pouhým slovíčkařením : po reklamních informacích o léčebných účincích vždy nelogicky přidává dovětek "Tento přístroj není léčebným prostředkem". Jak dlouho to může trvat a kam to povede ?
    Nevím jakým způsobem tento gordický uzel rozetnout, jak přimět vědecké kruhy, aby se do problému vložily a vedly daší konání správným směrem. Víte-li to někdo, nemeškejte a přispějte k řešení plnou silou ! Jinou cestu nevidím.
    Pro dokreslení situace uvádím zkušenost se svými lékaři. Příležitostně jsem se jich ptal, co soudí o diagnostickém přístroji typu Oberon. K mému (i jejich) překvapení o tom nic nevěděli a jen jeden z nich projevil zájem o zdroj informací.
    Pomozte ke zdárnému vývoji se Zapperem !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).