Vlákno názorů k článku Zapper - podezřelý přístroj se prodává v ČR od ten_co_vystupuje_aktualne_ze_systemu - Zdravim autora, krome nazoru inspekci a lidi ktere ovlada...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 11. 2011 21:13

    ten_co_vystupuje_aktualne_ze_systemu (neregistrovaný)

    Zdravim autora,

    krome nazoru inspekci a lidi ktere ovlada system a ani nepripusti jiny nazor, nez co maji naordinovany.. lekari, inspektori atd.. vy myslite, ze kdyby zapper fungoval, aby farma prumysl... ktery je provazan s lekarstvim a politikou aby neco funkcniho bylo jen tak dostupne? Ve vasem clanku sem videl pohled jen z pohledu lidi, kteri s tim nemaji praktickou zkusenost... neudelali zadne mereni, pozorovani.. az neco takove budou mit, at to resi realne nebo blbobyrokraticky dementnim zpusobem... jinak co se tyka pusobeni zapperu.. tak se jedna o likvidaci bakterii, viru, parazitu za pomoci frekvence na kterou reaguji jejich tela rozpadem. Vse reaguje na urcitou frekvenci... zkuste si sam udelat "masaru emoto rice expriment", pak si nastuduje co je to plazmovy generator od "royal raymond rife", najdete si na youtube videa, dale si nastudujte aktualni lekarske pristroje v rusku.. ktere funguji na tom principu, ze analyzuji pusobeni bakterii, viru, parazitu a hledaji urcite frekvence v tele. vsechno oficialni veda... hledejte, vzdelejte se.. tady ten blabol co jste stvoril jen napovida o tom, ze o tematu nic nevite, neumite hledat informace a pisete clanky jednostranym pohledam... zkuste priste napsat clanek(pokracovani tohoto) s rozhovory lidi, kteri zapper vyzkouseli.

  • 8. 11. 2011 20:47

    Kybernet (neregistrovaný)

    Aaaha, no teda - uz jsem skoro zacinal verit v to, ze svet dava smysl a lidi dostavaji rozum, diky za vcasne probuzeni...

  • 8. 9. 2012 12:19

    Garuda (neregistrovaný)

    probudit by jste se mel! Přistroj opravdu funguje..pred­pokladam, ze jste hamburgherzrout a serialoman. Hodne zdaru s lekari a alopatiky

  • 9. 11. 2011 6:49

    em (neregistrovaný)

    Vas uzdraví jen víra. Zřejmě ten šmejd prodáváte?

    Ale ten predlouhý básnický blábol bez informační hodnoty, to se fakt léčit nedá.

  • 3. 11. 2016 12:24

    Milan (neregistrovaný)

    Nevím jak ostatní. Přístroj jsem měl zapůjčen asi na 14 dnů. Musím konstatovat, že mám pocit, že to skutečně funguje. Potíže jsou pryč. cítím se mnohem lépe.

  • 23. 1. 2017 1:51

    Mike (neregistrovaný)

    Proč ne? Placebo také funguje. Půlka všech nemocí je v hlavě. Někdo holt potřebuje obezličku (zapper) aby se s tím srovnal, jiný meditace, jiný zase něco jiného...

  • 9. 11. 2011 13:20

    Martin (neregistrovaný)

    Vzkaz pro autora článku.

    Nejvíce mě zaujalo autorovo tvrzení,že lék na rakovinu nikdy nebude vynalezen. To je to samý jako že země přece musí být placatá a ejhle ona je kulatá, až po tvrzení vědců,že počítač o velikosti např: knihy je nemožné sestavit a jak je to dnes:)!atak dále až po - A přece se točí...

    Sečteno podtrženo je to jednostranný názor, egoistický s neúplnými informacemi.

    A poslední perlička - autor studuje psychologii? Jelikož z článku poznám,že tento člověk není uvědomělí jinak by takový článek v životě nenapsal.
    Proboha,jak takový člověk může studovat psychologii!!
    Takže pro autora ano možná jste vzdělaný ale sebevzdělaný určitě ne...!!

    Jo a abych předešel falešným domněnkám autora,že ten přístoj prodávám nebo něco takovýho, tak dnes jsem otom přístroji slyšel poprvé a určitě bych si ho nekoupil. Proč se spoléhat na nějaké "hračky" když tu moc vyléčit se ze všeho máme všichni v sobě.Mysl nad hmotou.Přeji autorovi článku vše dobré a dávám mu radu, studujete psychologii - nehledejte neustále něco v druhých - první hledejte v sobě!!

  • 9. 11. 2011 19:02

    Mr. McFly

    Zopakujeme si základy gramatiky, ano? Zejména psaní interpunkce, za kterou navíc vždy děláme mezeru. A "uvědomělý" se píše s ypsilon. Také se vám asi nebude líbit, že se vás snaží někdo poučovat/opravovat. :-)

  • 6. 11. 2013 2:40

    kolemjdoucí (neregistrovaný)

    ty češtine - tak nevím myslíš že když si zopakujeme zaklady gramatiky tak přístroj bude fungovat a když si je nezopakujeme tak nebude
    ty seš teda .................

  • 28. 6. 2015 10:42

    Bressy (neregistrovaný)

    Co se týče pravopisu a interp.znamének atd.všichni víme co některé chytře tf .dovedou s naším slovem udělat a pokud nekontrolujeme stále vše dokola a potom odesleme ,máme se za blbce také. Navic radu slov to správně neoznamenkuje!!!!!

  • 10. 1. 2015 14:49

    M.V. (neregistrovaný)

    No toto je ovšem vrchol - pánovi došla řeč, tak se chytá stébla jménem gramatika? Dovolte, abych vás informovala, že interpunkci a gramatiku neovládá 90% procent tohoto národa, odborníky vysoce vzdělané v technických či přírodovědných oborech nevyjímaje, a kde bychom bez nich byli?

  • 2. 2. 2015 18:42

    negramot (neregistrovaný)

    achoj,taki nedelám meseru sa čárkoů ,,a kramatyku mylujy,souhlasym s tebou

  • 28. 5. 2013 10:55

    Milan (neregistrovaný)

    Pánové, sílu se uzdravit máme všichni v sobě, to souhlasí. Jenže každý jsme na jiné úrovni uvědomění. Tak že než milióny lidí pochopí, že lékař neumí vyléčit rakovinu i když lék na rakovinu se nemusí vynalézat On tu byl odjakživa, tak je potřebný i ten přístroj Zapper, který je plně funkční. Mám to odzkoušené.

  • 22. 7. 2013 16:02

    Lída (neregistrovaný)

    Martine,
    nejspíš jste ještě dosti mlád. Ano člověk má určité schopnosti, ale až zestárnete a příjdou potíže tak vás
    ta mysl nad hmotou přejde.

  • 9. 8. 2013 19:56

    eva1200 (neregistrovaný)

    Mohla bych se zeptat zda může používat Zapper i manžel když bere léky na vysoký tlak a ředění krve ???
    Uvažuji o jeho koupi, ale tohle nemohu nikde najít.
    Manžel má aritmii
    Děkuji

  • 28. 6. 2015 10:36

    Bressy (neregistrovaný)

    Mate pravdu!Sebevzdě­lávání je víc než vzdělání,ale to by se mnoho tech vzdelanych ,muselo zamyslet nad stavbami starověku..a vedením druidů nebo skutečných sibiřských šamanů. Přístroj je určité nesmysl a ze zvědavosti jsem podstoupula mnohahodinovou diagnostiku a prý následnou léčbu." Nic mi nebylo", presto mi dr.zep.našel stovky nemoci včetně AIDS!!Stovky parazitů a pak tvrdil že mi vše zabil ha ha hlavně jsem jeho léčbu přežila. Ale tvrdil ze do pul roku těžce onemocnim pokud k němu ještě alespoň 2x neprijdu..už je to 2 roky.Oni tomu fakt věří ,,krom toho,že vydělávají těžké,, nezdanene prachy.Oblble lidi se většinou o vráceni penez nehlasi( ani já ne) no a psichotici placebo efekt nechápou.Jinak mate pravdu hlavně v tom,ze duch je víc jak hmota a tedy hmotu lze ovládat a samolecba je možná a jednoduzsi..myšlení a sila myšlenky atd.Bressy

  • 9. 11. 2011 13:45

    Jan (neregistrovaný)

    Děkuji, hezky jste to vyjádřil....
    ..pan redaktor jako kdyby byl nepolíbenej nebo psal na zakázku....

  • 20. 2. 2012 13:34

    Honza (neregistrovaný)

    No, já bych princip Zapperu úplně neodsuzoval, samozřejmě asi nevyléčí AIDS, ale rozhodně není problem vyvolat frekvenční vlnění na různých principech. Staří Řekové vyráběli frekvenční vlnění hudbou a pacienti stáli na kamenné desce, která vibrovala. Radar, mikrovlnka, radiovlny, vše je energie využívající k šíření frekvence.Konečně i laserová nebo infrazvuková děla, vše je o vlnové délce,konečně i sluneční záření.
    Zkuste si dát pod mikroskop nálevníky a pozlobte je el. proudem, uvidíte, co se bude dít.
    Honza

  • 21. 8. 2012 11:42

    Fyzik (neregistrovaný)

    Proč by nemohl léčit AIDS, když ho může léčit MMS ??? Je to jen jiný selektivní způsob zatočení s viry a bakteriemi. Buď se rozstřílejí elektrochemicky pomocí kysličníku chloričitého, nebo rozthají rezonančně pomocí zapperu. Výsledke je stejný. Napado mě že kombinace obou metod by byla bomba. Buněčná membrána parazita oslabená pomocí MMS se dorazí pomocí rezonance o mnoho dřív. Útok na patogeny z více stran současně. Sleduji teď jednoho pacienta s rakovinou léčeného MMS, tak to zkusíme přidat. Podle vyjádření doktorů po fiasku chemoterapie je dnes už měsíc mrtvý. Tak rakovi ještě přitvrdíme rezonancí...

  • 15. 1. 2013 14:05

    Korelusová Alena (neregistrovaný)

    Přeji pěkný den, zaujala mě informace ohledně léčení rakoviny pomocí mms. Jsem ve stejné situaci, užívám tento minerál od listopadu 2012. Přerušila jsem chemo, ale o užívání mms jsem se samozřejmě nezmínila. Vaše zpráva je ze srpna, tak možná už máte další poznatky. Ráda bych se dověděla více informací, tak jestli můžete, napište mi prosím na můj email: hela-volny@seznam.cz
    Srdečně děkuji.
    Zdraví Vás
    Alena

  • 15. 1. 2013 15:31

    Lenka Krbcova

    Dobrý den, taky jsem znala jednu ženu, která odmítla chemoterapii. Pokoušela se léčit sama různými metodami. Bylo jí přes třicet, pohřeb byl v prosinci. Přečtěte si také: http://www.vitalia.cz/aktuality/pry-leci-rakovinu-misto-toho-muze-popalit-jicen/. LK

  • 22. 4. 2013 19:52

    Jirka (neregistrovaný)

    Beru MMS zatim par týdnů, ale ani pálení žáhy už nemívám, tak nevím, kde jste k tomu nesmyslu s popálením jícnu přišla. Víte alespoň, kde a kolikrát se to stalo a proč? To si někdo musel lít do krku nějakou kyselinu nebo louh a MMS ho popálit nemůže. Působení MMS je už velice dobře popsáno, takže si můžete sama nastudovat, je-li to možné. No a před záměnou chemikálií v práci i doma vás neochrání odsuzování novinek šmahem, ale jen vlastní pozornost a pečlivost. Mě překvapilo, že MMS zdaleka tak nesmrdí ani není nepříjemné, jak jsem se zpočátku domníval. K tomu Zapperu, tak nevím, co si mám myslet. Odsoudit ho je snadné. Neúčinkuje každému, až si poslechnete přednášku Ing. Bláhové, bude vám snad jasno. http://www.youtube.com/watch?v=CrLfWDcSCOQ a případně více na http://www.alternativni-medicina.eu/paraziti-5.html

  • 6. 11. 2013 2:51

    kolemjdoucí (neregistrovaný)

    ja zas znám (teda znal jsem) pár lidí co podstoupili chemoterapii.......
    prosím o kontakt na někoho konkrétního komu MMS ublížilo
    hodlám ho použít a rád bych se vyvyroval jejich chyb

  • 3. 7. 2014 2:19

    Rad (neregistrovaný)

    V mé rodině bylo několik lidí, kteří léčili na rakovinu lékaři. Všichni jsou už po smrti. Takže asi tak, v reakci na váš názor.

  • 3. 1. 2015 7:38

    lenka (neregistrovaný)

    Také jsem znala jednu ženu,podstoupila chemo a ozářky.Její život se změnil v utrpení.Bylo jí 41 a pohřeb měla po nedokončené radiopterapii.

  • 27. 1. 2016 18:20

    B. A. (neregistrovaný)

    Paní Lenko, jste si jistá tím, že kdyby tu chemoterapii podstoupila, že by nezemřela? Chemoterapie totiž není příliš úspěšná metoda léčby rakoviny, skoro stejně málo úspěšná jako ji neléčit vůbec, což je velice málo známá skutečnost. Víte, že pacientů s rakovinou "léčenou" chemoterapeuticky zemře na následky této "léčby" víc než na rakovinu samotnou? Nevíte? Já to vím třeba proto, že moje teta měla leukémii, kterou jí chemoterapie sice nakonec vyléčila, ale fyzicky ji oddělala natolik, že umřela týden po ukončení léčby. Měla po ní takové následky, že ta smrt byla vysvobození. Nejenže nebyla schopná chodit, ona ani neovládala svěrače, nemohla ani normálně jíst, nevytvářely se jí sliny, pak vypadané vlasy... Než něco jen tak odsoudíte, trochu si o tom přečtěte, jděte víc do hloubky, nepřejímejte cizí názory, dělejte si vlastní. Ptejte se proč to nevíte. Není to proto, že jste ignorant, evidentně máte zájem se něco dozvědět, jinak byste sem ani nezavítala, ale spíš proto, že se o tom moc nemluví, a v oficiálních médiích prakticky vůbec. Příliš se spoléháte na jeden zdroj. Ptejte se, proč se i přesto tato spíš neúspěšná než úspěšná metoda používá oficiálně dál, i když už spousta lidí dnes ví o MMS nebo zappingu (ale ne díky oficiálním médiím). Není to proto, že nás nechají žít v dojmu, že nic lepšího než chemoterapie a ozařování proti rakovině neexistuje? Je příliš troufalé myslet si, že by to nemusela být pravda? Ale kdyby na tom nebyl aspoň kousek pravdy, myslíte, že by to tvrdili vynálezci těchto dvou metod? Vždyť přece museli tušit, jak to bude vypadat, jak strašně se tím znemožní. Není vám to podezřelé? Nestálo by to za výzkum? Říkáte si, že takových vůzkumů už byly desítky a pořád lék na rakovinu žádný lepší není. Ale to přece není důvod to vzdát, co když ta další věc zabere? Ale to oni nedělají, tedy další výzkumy probíhají, jen nezkoumají MMS a zapping. Proč ne? Protože by se jim věděcká obec vysmála. Každý trouba totiž ví, že rakovina je nevyléčitelná, a nějaký Jim Humble nebo Hulda Regehr-Clarková a další jsou jen pomatenci. Ve středověku taky všichni věděli, co věděli, oni si tím byli tak jistí, že by kvůli tomu i zabíjeli, že slunce obíhá kolem Země a když Koperník a pak Galilei tvrdili opak, byli všem pro smích. Když ani pak "neodvolali", měli problémy, oba byli profesionálně vyřízení a Galileie dokonce před smrtí věznili. Ani je nenapadlo, že by to mohla být pravda, tak neuvěřitelně to tenkrát všem znělo. A víte, kdy katolická církev tuto evidentní debilitu konečně odvolala? To se podržte - 359 let po jeho smrti - v 1992, teprve před 23 lety! Chápete to? Já ne. To víte, když má intelektuální elita pravdu, tak ji prostě má, a basta fidli. To samé doktor Ignác Semmelweiss. Představte si, že ten pomatenec svým učeným kolegům tvrdil, že když pitvají mrtvoly a pak jdou k porodu, že by si měli mýt ruce, že jim potom nebude umírat tolik rodiček na horečku omladnic. Takový magor! Mýt si ruce, když předtím sahám na mrtvoly, kdo to kdy slyšel? Ani je nenapadlo, že by to mohla být pravda, tak neuvěřitelně to tenkrát všem znělo. Zkuste hádat, jak Semmelweiss dopadl? Jestli hádáte, že špatně, máte pravdu - profesionální diskreditace, smrt v blázinci, pravděpodobně na následky fyzického týrání. A víte, kdy to bylo? Před 160 lety. Jeden by si myslel, že je to déle. Není, ale na katolickou církev to nemá. To samé MMS a zapping. Vyléčit AIDS a ještě k tomu za tři minuty? Zní to neuvěřitelně. Ale co když je to pravda? Nepřipadá vám zarážející už jen to, jak intenzivně je proti těmto neoficiálním "šedým" metodám v médiích brojeno a v diskuzích trollováno? Ony už nejsou jen zesměšňovány, ony jsou systematicky očerňovány. Pořád podle stejného scénáře, vždycky jsou tři fáze, jak se vypořádat s protivníkem - diskreditace, kriminalizace, a když nezaberou, tak poslední - likvidace. MMS a zapper jsou oficiálně klasifikovány jako léčebné doplňky nebo pomůcky, tak proč se nedají běžně koupit v lékárnách jako jiné doplňky? Tak právě tyhle dvě věci upoutaly před lety moji pozornost na MMS, protože vyvádět jako kousnutý do zadnice kvůli metodám, o kterých skoro nikdo neví a u kterých zatím nikdo spolehlivě neprokázal jejich vyšší škodlivost ve srovnání třeba s chemoterapií, je rozhodně víc než nepřiměřená reakce. A to, že se nedají sehnat běžným způsobem, mě v tom ještě utvrdilo. No a ve finále bylo ještě MMS před několika lety překlasifikováno z potravinového doplňku na bělidlo na oděvy - tedy fáze dvě. A v tu ránu mělo MMS moji plnou pozornost, protože když po něčem jdou až tak moc, že z léčiva zničehonic udělají něco na úrovni Sava, tak to prostě smrdí na sto honů a už mi nikdo nevymluví, že to nebyla něčí snaha ho očernit ještě víc. Začal jsem se o ně víc zajímat, a když jsem zjistil, jak jsme dezinformováni a kolik je nám toho utajováno, úplně mě to šokovalo. Odmítal jsem tomu uvěřit. Všimněte si toho, že nám v médiích nikdo netvrdí, že chemoterapie je lepší, oni tvrdí, že MMS a zapping jsou neseriózní a neúčinné metody, že na ně neexistuje žádná studie, která by to prokazovala. To je sice pravda, ale neexistence důkazu není důkaz neexistence. Jejich tvrzení jsou tedy minimálně stejně neprůkazná jako tvrzení protitábora. Opravdu vám tohle jednání nezapáchá na sto honů? Farmaceutické firmy na nedostatky své léčby neupozorňují, ony pouze neustále vypichují neexistenci oficiální studie o MMS nebo zapperu. Proč ji tedy neudělají oni - už jen z toho důvodu, aby nám všem vegetariánům, pravdoláskařům, objímačům stromů a dalším pomatencům, co věří kdejakým bludům, jak nás oficiální média s oblibou vykreslují, definitivně zavřeli naše klapačky? Víte jaký by měli proti nám trumf? Už tak nás skoro nikdo nebere vážně, ale umíte si představit tu blamáž, kdyby prokázali, že opravdu nefungují? Transkontinetální ostuda by to byla. Ještě pořád se neptáte, proč to zatím neudělali? O peníze nejde, ročně vydávají x-násobně více na jiné, mnohem zbytečnější studie. Co když to neudělali proto, že by si na sebe upletli bič, protože by se mohlo oficiálně prokázat (provalit), že ta banda pomatenců měla třeba v něčem pravdu? Třeba ne ve všem, ale jen v něčem, třeba jen v desetině, ale už jen to by mohlo zachránit tisíce životů. Víte jaký by oni zase pak měli průšvih? Nejste papoušek, tak nepapouškujte, máte mozek, tak ho používejte, nepřejímejte důvěřivě cizí fráze a názory jenom proto, že vám je pořád dokola někdo bulíkuje do hlavy. Zamyslete se, jestli vám na tom všem něco aspoň trochu nezavání. Pokud jsem se vás nebo kohokoliv jiného dotkl, potom se omlouvám, nebyl to můj úmysl, což se nedá říct o některých komentářích v tomto threadu. Sám vím, jaké to je, byl jsem úplně stejný, hájil jsem si svůj názor stůj co stůj, a ani mně se nelíbilo, když se mnou někdo nesouhlasil nebo mě za to dokonce urážel. Pořád jsem takový, jen ne pokud jde o MMS a zapping, já jim dal šanci. Urážky nikam nevedou, člověk se může něčemu otevřít až když je na to vnitřně zralý, připravený, až do toho doroste, a toho jen málokdy docílíte nátlakem.
    Kdysi jsem lékařům a lékům věřil, ale když mě potom "léčili" tak, že mě málem zabili, vyléčili mě zároveň i ze všech iluzí o tom, že západní medicína nám pomáhá. Nepomáhá, už jen proto, že sice léčí, ale jen málokdy opravdu vyléčí, většinou s vedlejšími následky a občas i s trvalými. Sice jsem viděl umírat tetu, ale pořád jsem si říkal, že to jinak nejde. Ale co když ano? Udělali ze mě skeptika, lékařům ani reklamám nevěřím a řídím se heslem "když ti něco nedává smysl, pátrej po tom, kolik z toho kdo má". Tak jsem se dopátral k tomu, že jedna chemoterapeutická kůra stojí kolem 1.000.000 Kč, a už mi to smysl dává, protože pro farmaceutické firmy je to byznys jako málokterý jiný, vzhledem k faktu, že výrobní náklady na celou kůru se pohybují v řádech několika málo tisícikorun... To samé "léčba" žloutenky typu B interferony. Tou mě nakazili při banálním zákroku v nemocnici, na který jsem ani nechtěl jít, ale lékař mě přemluvil. Tu následnou "léčbu", jsem na radu zase jiného lékaře nakonec podstoupil taky, i když mi žloutenka problémy nedělala, jen mě trochu omezovala. "Léčba" trvala 8 měsíců a další dva roky léčba jejích následků - většinou jsem během ní byl v pracovní neschopnosti, protože jsem ji dost špatně snášel a ke konci už jsem nebyl schopný ani samostatně fungovat. Ta taky pojišťovnu stála skoro 1.000.000 Kč, a to jsem ji ani nemusel absolvovat celou, protože interferony zabraly dřív, může ale to trvat i rok. Radši jsem ani nepočítal, kolik stála mě, kolik peněz jsem si mohl vydělat a co všechno jsem mohl podniknout, kdybych několik měsíců neproležel doma jako chcíplina a denně nezvracel do mísy víckrát než jsem byl močit. Po necelých třech letech jsem se z toho dostal, ale od té doby se cítím jako o 30 let starší, ještě před pár lety tak skvělá fyzička je bůhvíkde, stejně jako 40% mojí svalové hmoty, a ne a ne se z toho vyhrabat, takže už se pomalu smiřuju s tím, že to asi bude trvalý stav. Kdybych tenkrát věděl to, co vím teď, klidně bych si za MMS nebo zapping zaplatil, protože nevěřím tomu, že by mě to oddělalo tolik jako "léčba" (otrava) interferony a rozhodně by to bylo pro všechny podstatně levnější. Ostatně MMS jsem si pořídil zhruba roční dávku za asi 300,- Kč, užívám ho po malých dávkách každý den, a opravdu pomáhá. Vyléčil jsem si paradentózu, která je podle zubařů "jen vzácně vyléčitelná", plíseň pod nehty, která je sice vyléčitelná i běžně dostupnými léky, ale jen dávka ani ne na týden vás stojí víc než 200 Kč, no a léčba trvá několik týdnů, tak si to spočítejte, i kvasinky, kterých jsem se vzhledem k oslabené imunitě nemohl zbavit, antibiotika přestala zabírat a infekce se pořád vracely, i když jsem se neměl kde nakazit, respektive od nikoho. Přítelkyně mě totiž taky nechala - asi nejvíc jí vadilo neustálé zvracení, ale ani další věci nemusela, třeba strupy po vyrážkách. Ze začátku se sice snažila, ale velice rychle ji to přešlo. To ale beru spíš jako výhru, protože v nouzi poznáte pravý charakter člověka, a já to díky Bohu zjistil ještě než jsme se vzali a měli děti, což s někým, kdo se na vás vybodne, když je vám nejhůř, nechcete. Taky jsem si hodně zlepšil artrózu, což pro mě bylo překvapení. MMS sice chutná odporně, ale není mi po něm zle a můžu fungovat, což jsem po oficiální všemi odborníky proklamované "léčbě" nemohl. A víte, že zabít vás může i naprosto čistá voda a teď nemám na mysli utonutí nebo umrznutí v ní? Mám na mysli vypití ne více než 10 litrů během několika málo hodin. Všechno je totiž o dávkování. Osobně mám vyzkoušeno, že ani když najednou vypijete 10-násobek maximální doporučené celodenní dávky MMS, že vám to neuškodí, dokonce ani jícen to nepopálí, možná lehounce podráždí (vykloktání Sensodynem způsobem uvedeným na obalu je mnohem horší, a i tak to dělá dvakrát denně spousta lidí), akorát zvlášť nedočkaví jedinci se zvlášť zamořeným organismem parazity si takovou dávkou mohou dočasně způsobit zvracení a průjem. Nezpůsobí jim ho ale MMS, tedy ne přímo, taková dávka totiž odrovná najednou tolik parazitů, že váš organismus se jich není schopný dostatečně rychle zbavit běžným způsobem, jinak by vám jejich mrtvá těla způsobila otravu. Proto se doporučuje nízké dávkování. Taky je všeobecně velice nízké povědomí o tom, že účinná látka v MMS, tedy chloritan sodný, se přirozeně vyskytuje v lidském organismu, jen ne v dostatečně silné koncentraci, což se předpokládá jako důsledek dlouhodobého zamoření parazity. Zapping chci taky vyzkoušet, ale rozhodně si ho nebudu pořizovat za 16.000 Kč, když v cizině se to samé dá pořídit za 2 tisíce. Čeští šmejdi, eh pardon, distributoři zapperu se k tomu bohužel postavili jako zbytek šmejdů, eh pardon, prodejců léků a léčebných pomůcek - něco, co vyrobíte za pár desetikorun až stokorun, prodávají za víc než desetinásobek s klasickou výmluvou každého správného lichváře - za zdraví si přece připlatíte, ne? Dříve to byly "antialergenní" deky z "jehněčí" vlny, prodávané za 20.000 po různých "seriózních" akcích seniorům, a přitom nakupované v Německu za pětistovku, dnes jsou to zappery a další.

  • 10. 1. 2013 16:44

    prakatik (neregistrovaný)

    Asi tak,lépe bych to nenapsal.Studujte ,praktikujte a potom s pokorou publikujte.

  • 4. 2. 2013 13:47

    Jana (neregistrovaný)

    souhlasím.Mám to vyzkoušený na sobě, akorát jinak vypadá. tmářství, jak ve 14.století. Co pomůže levně, nemůže přece fungovat,že.Far­m.průmysl by se složil - a vo tom to je!

  • 3. 3. 2013 16:06

    Adéla (neregistrovaný)

    Netvrdila bych že to je úplně za levno, naturopatkou mi byla nabídnuta terapie plazmovým generátorem jedno sezení za 600,- ( nutná jsou prý minimálně dvě ) což není zase tolik pokud by mne to opravdu vyléčilo. JENŽE: dále mi doporučila další produkty které prý jsou potřeba pro doléčení a nastartování imunity a tady už ty ceny docela lítají: tekuté Colostrum cena cca 900,-, Aloe vera gel sivera cena cca 1000,- tablety Pro Balance cca 999,- plus k tomu prý je nutné pít korálovou vodu balíček na měsíc vyjde zhruba na 600,- kč myslím, že to není těžká matematika na to, abych zjistila, že mi to peneženku pořádně provětrá. Samozřejmě dle doporučení je nutná kúra minimálně 3 - 6 měsíců. Stále mi někdo chce tvrdit že tyto doplňky nejsou byznys stejný jako to co se prodává v lékárnách?

  • 16. 4. 2013 0:28

    Hanka (neregistrovaný)

    No, vše je nějaký byznys. Vše něco stojí. Jenže ono jaksi když to hradí pojišťovna tak to moc není vidět...Jestli mohu přidat svoji trošku do mlýna, s častou nemocností dětí prostě manžel přístroj koupil. Nejdříve jsem vyváděla jako čertík v krabičce.Jenže pak jsem zjistila, že se o moji nohu opět pokouší erysipel -lidově zvaná růže. Za 120 minut jsem byla bez horečky, zimnice, a za dva dny zmizel i rozvíjející se flek na kotníku. Pak dcera-bradavice pryč.druhá dcera neštovice, kamarád - EB virus se při kontrolních testech v krvi nenašel stejně jako borelioza...mně může někdo tvrdit, že to nefunguje. Ideální by bylo použít v mnoha případech - těch komplikovanějších v kombinaci s klasickou medicínou....proč musí maminka lhát paní doktorce, jak bezvadně jí zabírají kortikoidy při revmatické artritidě, které jí ve skutečnosti dovedly do stavu, kdy po ránu ani nezvedla skleničku s vodou? A jelikož tonoucí se stébla... díky alternativní medicíně-bylinkové kapky a mms - a ranní ztuhlost je do 20minut pryč a otoky prstů zmizly kompletně - ovšem prvotní konzultace stála 5000 včetně kapek. Na co je léčení které sice platí pojišťovna???? jen proto že jde o klasický lékařský postup to neznamená,že je 100%.

  • 2. 7. 2013 10:25

    kok (neregistrovaný)

    Odpovídám - vyzkoušela jsem plazmový generátor několikrát,- zkušennosti- zcvrkla jsem se nějak mi začela viset kůže, ostařela jsem, byla jsem nesmírně unavená a v neposlední řadě velké padání vlasů, které měl i syn, který onu proceduru prodělal také, pochopitelně nemůžu doložit, že to skutečně způsobilo zappování, ale rozhodně mi to zdravotní stav zhoršilo.

  • 18. 8. 2013 18:55

    nemocný (neregistrovaný)

    Vážená, pletete si plazmu se zapperem, podle vašich zdravotních potíží jste si spletla tu plazmu s kobaltovým zářičem, ten je vřele na některé druhy onemocnění doporučován a hlavně odborníky odzkoušen, takže neváhejte, ono to nepomůže, ale musíte si pomalu zvykat.

  • 8. 8. 2014 15:58

    karel (neregistrovaný)

    nechce si, prosím, vyjet účet z vaší pojišťovny, kolik si lékaři účtují za výkony....

  • 21. 2. 2013 23:44

    richard (neregistrovaný)

    Věřím jedině tomu, kdo popíše experiment tak, aby jej kdokoliv a kdykoliv mohl zopakovat. To je totiž vědecká metoda.

  • 2. 6. 2013 18:37

    FR (neregistrovaný)

    Je to pravda, z článku je zřejmé, že autor ani neví, na jakém pricipu Zapper pracuje. To je pak těžké.

  • 19. 7. 2013 1:11

    hanica33 (neregistrovaný)

    Souhlasím, že článek je blábol. Já se zapperem vyléčila erysipel - tj. lidově růži za 120minut, a bez atb., dále angínu, u dcerky neštovice, bradavici, známému jsme přístroj zapůjčili na víkend a laboratorní pozitivní testy na EBvirus, boreliózu byly po týdnu negativní........ Nezajímají mě kecy, jestli někdo něco doporučuje a jaký má titul, já mám taky titul, a nemachruju. Zajímá mě pouze, když něco funguje......Bo­hužel ale nejsem mudr, tak toho moc nezmůžu........

  • 19. 7. 2013 10:31

    Méďa Béďa (neregistrovaný)

    Hm, někdo má titul a ani netuší, jak se píše MUDr. ...
    BTW kromě výše uvedeného Zapper ještě snižuje spotřebu PHM u automobilu o 90%, to jste zřejmě nevěděla, že?

  • 15. 10. 2014 10:04

    Antilopatva (neregistrovaný)

    Uz 9 let pracuji s tímto přístrojem ,který jsem zakoupila v Brně jako prototyp ktrerý byl teprve zkoušený ,jelikož se mi dělal pásových opar každý měsíc pravidelně na hýždí.Bylo to tak nesnesitelně .Lekaři mi s tím nedokázaly pomoci ..jen jeden lék který stál 3.500 Kč mi zmírnil bolesti ,ale další měsíc to bylo na novo .Bolest, že jsem nemohla ani chodit a ani sedět .V Německu jsem na jednom festivalu zdraví jvyzkoušela podobný přístroj a hned na místě jsem pocítila silnou reakci ,řekla jsem si když můj tříletý problém zmizí tak ten přístroj musím mít ,uz proto ze to může pomoci mnoha lidem ,nejen mě.další měsíc po oparu ani stopy,byla jsem šťastná,ale ještě jsem se nechtěla těšit předčasně a tak jsem jeste měsíc potkala a zase nic ..to uz jsem rozjela pátrací akci po tomto přístroji a světe div se uz se u nás v Brně ve výzkumném ústavu zkoušel a ja mela tu výsost jej získat !!! Byla jsem nejšťastnější člověk na světe v tu chvíli .Od te doby jsem pomohla sobě i mnoha lidem i zvířatům ..funguje to na všechno živě .Kdyz uz chce někdo dělat nějaké závěry ci studie musí si tím nejdřív projít sám a pak teprve muže pravdive popsat čím sám prosel a udělat si i tak jen svůj oslabení závěr .Nyni kdy řádí Ebola v celém světe ja jsem uz klidná ,jelikož po dlouhodobých studiích a práci s tímto přístroje a práci na informačním poli buněk jse mi dostaly informace na frekvenci Eboly a kdyby lide byli více uvědomiělý uz by ten problém byl dávno vyřešen. Všem přeji hezký den ;)
    Kontakt : cejkova27@gmail.com

  • 5. 2. 2015 11:46

    Malovcová (neregistrovaný)

    Dobrý deň viac krat som pisala na Vasu mailovu adresu zatial ste sa mi neozvali ,tak skusam tymto sposobom prosim ozvite sa mi na moju mailovu adresu:davima30@gma­il.com.
    Pisala som ohladom pristroja ravo zapper.
    Dakujem pekný den Malovcová

  • 28. 1. 2016 12:21

    Petr (neregistrovaný)

    Ja teda s timto pristrojem nemam zadne zkusenosti. Uvazuji o jeho pouziti kvuli borelioze dcery. Co me prekvapuje, ze autor clanku bud umyslne, nebo z hlouposti uvadi jiny zpusob fungovani pristroje a take lze v tom, ze pristroj ma fungovat uplne na vsechno. Skutecne by pristroj mel fungovat tak, ze pomoci frekvence rozkmita bunecnou membranu mikroorganismu. Protoze bunky ruznych organizmu maji ruznou velikost a hmotnost, maji take ruznou rezonancni frekvenci. Je logicke, ze pri zasazeni bunky toto frekvenci se bunka rozkmita do te miry, ze praskne. O zadnem biochemickem ucinku aniontu, ci kationtu jsem nikde necetl, az tady v tomto blabolu. Dalsi logicka vec mi pripada, ze koncerny vyrabejici leky disponuji takovymi prostredky a takovymi vazbami, ze muzou zlikvidovat kohokoliv a zejmena nekoho, kdo by dokazal, ze jednoduchym zpusobem lze vylecit neco na co oni prodavaji za nehorazne penize leky. Me to prijde logicke.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).