12. ročník ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu odstartoval

Pomozte najít a ocenit ty nejlepší. Hledají se zajímavé projekty i služby na české internetové scéně.
2. 8. 2017

Sdílet

Server Lupa.cz odstartoval dvanáctý ročník internetové ankety Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu, která už od roku 2006 hledá a oceňuje ty nejúspěšnější a nejzajímavější projekty, užitečné služby a výrazné osobnosti českého Internetu.

Až do neděle 27. srpna může široká veřejnost nominovat své favority na webových stránkách ankety Křišťálová Lupa 2017. Stačí vyplnit nominační formulář.

Internetová veřejnost bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Cena popularity
  • Zpravodajství
  • Internetové obchodování
  • Nástroje a služby 
  • Zájmové weby 
  • One (wo)man show

Odborná porota pak bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:

  • Projekt roku
  • Osobnost roku 
  • Anticena
  • E-commerce inspirace 
  • Marketingová inspirace 
  • Obsahová inspirace
  • Globální projekty českých tvůrců
  • Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Odborná porota je složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa.

Pro vlastníky a provozovatele projektů je, stejně jako každý rok, připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.

Finální hlasování veřejnosti, určující pořadí v jednotlivých kategoriích, proběhne od 21. září do 2. listopadu. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 30. listopadu.

Anketu Křišťálová Lupa 2017 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem akce je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24 a Chivas Regal. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Aktuálně.cz, Deník.cz, Euro.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz, Novinky.cz, Seznam.cz a Tiscali Media.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).