14. ročník oblíbené ankety už zná své nominované, nyní je na čase vybrat z projektů, které se dostaly do finále, svého favorita. Online hlasovací formulář je zde. Možnost podpořit svého oblíbence máte do 30. října.
Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen vítězům se uskuteční 21. listopadu v Divadle Archa.
Internetová veřejnost vybírá vítěze v sedmi kategoriích:
• Cena popularity
• Internetové obchodování
• Nástroje a služby
• One (wo)man show
• On-line video
• Zájmové weby
• Zpravodajství a publicistika
Kdo čeká na vaše hlasy? Například uLékaře.cz, Windy, iRozhlas.cz, Aktuálně.cz, Dojedeno.cz, Heroine, Vrcholovka.cz, Dubanci.cz, Čtyřlístek – Strach.cz, Heureka.cz, Zmlsané dějiny, Dva tátové nebo Život za zdí. Jaké další projekty se probojovaly do finále? Projděte si web ankety, seznamte se se všemi nominovanými a vybírejte to nejlepší.
Na výsledcích ankety se podílí také odborná porota, složená z osobností mediálního, internetového i business světa.
Odborná porota rozhoduje o pořadí v těchto kategoriích:
• Anticena
• E-commerce inspirace
• Globální projekty českých tvůrců
• Marketingová inspirace
• Obsahová inspirace
• Osobnost roku
• Projekt roku
• Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Anketu Křišťálová Lupa 2019 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsouActive24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, Chivas, Schweppes a Vinařství Válka.