Hlasování v anketě Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu míří do druhé poloviny

Poděkujte svým oblíbencům za jejich tvorbu hlasováním v anketě, která vybírá to nejlepší z české internetové scény.
9. 10. 2019

Sdílet

14. ročník oblíbené ankety už zná své nominované, nyní je na čase vybrat z projektů, které se dostaly do finále, svého favorita.  Online hlasovací formulář je zde. Možnost podpořit svého oblíbence máte do 30. října.

Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen vítězům se uskuteční 21. listopadu v Divadle Archa.

Internetová veřejnost vybírá vítěze v sedmi kategoriích: 

• Cena popularity
• Internetové obchodování
• Nástroje a služby
• One (wo)man show
• On-line video
• Zájmové weby
• Zpravodajství a publicistika

Kdo čeká na vaše hlasy? Například uLékaře.cz, Windy, iRozhlas.cz, Aktuálně.cz, Dojedeno.cz, Heroine, Vrcholovka.cz, Dubanci.cz, Čtyřlístek – Strach.cz, Heureka.cz, Zmlsané dějiny, Dva tátové nebo Život za zdí. Jaké další projekty se probojovaly do finále? Projděte si web ankety, seznamte se se všemi nominovanými a vybírejte to nejlepší.

Na výsledcích ankety se podílí také odborná porota, složená z osobností mediálního, internetového i business světa.

Odborná porota rozhoduje o pořadí v těchto kategoriích:

• Anticena
• E-commerce inspirace 
• Globální projekty českých tvůrců
• Marketingová inspirace 
• Obsahová inspirace
• Osobnost roku 
• Projekt roku
• Veřejně prospěšná služba – cena České televize

Anketu Křišťálová Lupa 2019 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Partnery akce jsouActive24, Bird & Bird a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Mediálními partnery jsou Deník.cz, Heureka.cz, Marketing Journal, MediaGuru.cz a Tiscali Media. Produktovými partnery jsou HF Pastry Academy, ChivasSchweppes a Vinařství Válka.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).