Jako každé léto, i to letošní se nese ve znamená nominací v anketě Křišťálová Lupa 2018 – Cena českého Internetu. Třináctý ročník odstartoval minulý týden.
Zpravodajství a publicistika, Online video, Internetové obchodování, Nástroje a služby, Zájmové weby, One (wo)man show a Cena popularity – to jsou kategorie, ve kterých o nominacích rozhoduje široká internetová veřejnost. Tak neváhejte a pošlete nám své tipy na ty servery, služby a nástroje, které si podle vás letos ocenění zaslouží nejvíce. Stačí vyplnit nominační formulář.
Odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa pak bude rozhodovat o pořadí v těchto kategoriích:
- Projekt roku
- Osobnost roku
- Anticena
- E-commerce inspirace
- Marketingová inspirace
- Obsahová inspirace
- Globální projekty českých tvůrců
- Veřejně prospěšná služba – cena České televize
Pro vlastníky a provozovatele projektů je, stejně jako každý rok, připraven speciální nominační formulář. Konkrétními informacemi a argumenty v něm mohou podpořit svůj projekt a přesvědčit expertní panel o jeho zařazení do hlasování.
Finální hlasování veřejnosti, určující pořadí v jednotlivých kategoriích, proběhne od 20. září do 1. listopadu. Slavnostní vyhlášení výsledků ankety a předání cen se uskuteční ve čtvrtek 22. listopadu.
Anketu Křišťálová Lupa 2018 pořádá server Lupa.cz, jehož provozovatelem je společnost Internet Info. Hlavním partnerem akce je společnost T-Mobile. Dalšími partnery akce jsou Active24, Chivas Regal a PayU. Hlavními mediálními partnery jsou Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. Produktovým partnerem je Schweppes. Mediálními partnery jsou Deník.cz, E15.cz, Heureka.cz, Hypermedia.cz a Tiscali Media.