Procter & Gamble již dříve oznámil svůj plán přesunout se na veletrhu CES do plně virtuální podoby. V P&G LifeLab, která probíhala online na webu PGLifeLab.com, se experti z P&G podělili o nejnovější informace týkající se:
-
Speciální edice vyhřívaného holicího strojku GilletteLabs – Bugatti Special Edition, v níž se první vyhřívaný holicí strojek na světě potkává s automobilovou legendou. GilletteLabs také nově do svého produktu zabudoval exfoliační tyčinku, která odstraňuje nečistoty z pokožky před průchodem samotných břitů po tváři. To propojuje péči o pokožku a holení do jednoho kroku.
-
Oral-Bse vrátil na CES s chytrými zubními kartáčky Oral-B Series 4 a 5, které umožňují spotřebitelům lépe se starat o zdraví ústní dutiny, a také s další novinkou pro pokročilou péči o ústní dutinu Oral-B iO 10.
-
Tidesnižuje vliv praní prádla na životní prostředí a představil první prací prostředek určený pro praní ve vesmíru, který budou od letošního roku používat astronauti na Mezinárodní vesmírné stanici.
-
P&G Beauty se poprvé od roku 2019 vrátil na veletrh CES s BeautySPHERE: představil svůj koncept Zodpovědná krása (Responsible Beauty), který je pozitivní hnací silou v oblasti péče o krásu po celém světě.