Vizí soutěže je propagovat aktivní životní styl a spojením ženské krásy a sportu podněcovat ke zdravému způsobu života. Uskutečnit změny konceptu bylo možné za přispění nového majitele soutěže, skupiny Natland Group, za podpory JUDr. Jaroslava Havla z advokátní kanceláře Havel&Holásek, právního partnera soutěže a díky novému managementu vedenému ředitelkou Jitkou Mikolášovou.
Mezi novinky ročníku 2009 patří zejména omlazená, dynamická image a strhující sportovní náboj, který se bude prolínat celou podobou soutěže. Pro vítězky hlavní kategorie Miss Aerobik jsou připraveny atraktivní ceny, z nichž můžeme uvést například roční užívání automobilu a bytu v Praze na dobu kralování a řada dalších hodnotných cen. Pro finalistky je samozřejmostí i exkluzivní smlouva se sportovně-modelingovou agenturou Miss Aerobik Models pod vedením Moniky Horákové, Miss Aerobik 2007.
O intenzivní přípravu finalistek v kategorii Miss Aerobik bude profesionálně postaráno během několika soustředění, v rámci kterých budou mít možnost spolupracovat s týmem odborníků a zapracovat na sobě po všech stránkách.
Letos poprvé bude kromě hlavního titulu Miss Aerobik udělen doprovodný titul Miss Aerobik Star pro finalistku, která v mezidobí semifinále – finále, tedy během zhruba šesti měsíců, na sobě dokáže nejvíce zapracovat po všech stránkách, takový „skokan roku“. V této souvislosti je připravena spolupráce s fitness kluby, s trenéry sportovního aerobiku, choreografy, vizážisty a stylisty. V týmu se objeví například i odborník na výživu Petr Havlíček.
Celé období přípravy finalistek bude monitorováno prostřednictvím internetové televize BOOMtv.cz a bude obsahovat i prvky reality show. Do přípravy na finále letos postupuje 13 dívek, nicméně 3 z nich budou postupně vyřazeny na základě posouzení a rozhodnutí odborné poroty. Samozřejmě nemohou chybět divácké soutěže, ankety a další doprovodné interaktivní projekty.
Finalistky však nebudou cvičit pouze aerobik. Budou mít příležitost vyzkoušet si, co znamená slovo adrenalin při některém z doplňujících sportů, zahrát si golf a pomohou podpořit dobrou věc při účasti na několika charitativních akcích. Navíc je pro ně připraveno několik soustředění v ČR i v zahraničí. Soutěž vyvrcholí televizním finále na přelomu roku.
Změny se projevují i na úrovni regionálních kol. Pod vedením jednoho z nejlepších lektorů Romana Ondráška, ve spolupráci s loňskou vítězkou Táňou Bednářovou, první vicemiss 2008 Michaelou Benkovou, druhou vicemiss 2008 Alenou Pšejovou, si mohou zasoutěžit nebo nově i „jen tak“ zacvičit dívky a ženy ve všech věkových kategoriích. Hlavní kategorií samozřejmě zůstává Miss Aerobik s věkovým limitem 18 – 30 let. Vedlejšími kategoriemi jsou: Minimiss (do 10 let), Kadet (11 – 14 let), Miss Junior (15 – 17 let) a Missis (nad 30 let). Návštěvníci regionálních kol se budou moci také setkat s populárním Vlastou Korcem, který se ujal moderace Tour.
Partneři Miss Aerobik 2009: Acantha, Anenské slatinné lázně, Český svaz aerobiku, Face Academy Czech, Natland Group, Havel&Holásek, Rowline, Soho Restaurant, Studio Visage Y. Mitrofanové, X-STYLE Beauty, USA Pro
Mediální partneři Miss Aerobik 2009: aerobic.cz, BOOMtv.cz, Dieta, Fitstyl, sportovninoviny.cz, TV Pohoda, Yellow
Podporujeme a spolupracujeme: Adrenalin bez bariér, Nadace Leontinka, Real Top Praha
Pro více informací kontaktujte:
Lenka Janáčová, Public Relations, ConPro, s.r.o., Karlínské nám. 6, Praha 8
lenka@conpro.cz, GSM.: + 420 774 303 580, www.conpro.cz