Jitka Mikolášová, výkonná ředitelka pořádající Miss Aerobik a.s., charakterizuje spoluprácí slovy: „Díky silnému partnerovi projekt dále naplňuje svou vizi a propojením krásy a sportu podněcuje ke zdravému způsobu života. Generální partner propůjčil pro letošní ročník 2009 soutěži i své jméno – CORNY Linea Miss Aerobik České republiky.“
„Značka CORNY Linea se dlouhodobě profiluje ve spojení s aerobikem a fitness. Jsem přesvědčen, že partnerství s novou podobou soutěže Miss Aerobik České republiky je tím správným, strategickým krokem,“ komentuje partnerství Pavel Herman, vice-prezident společnosti Hero pro střední a východní Evropu, pod kterou značka CORNY Linea spadá.
Tyčinky CORNY Linea jsou bez přidaného cukru, plné chuti a energie a díky tomu se staly skvělým doplňkem jídelníčku soutěžících dívek. „CORNY Linea i Miss Aerobik představují ideální spojení, protože oslovují ženy, které pečují o svůj vzhled a správnou životosprávu. Tyčinky CORNY Linea jsou bez přidaného cukru, mají jen 68 Kcal a přitom si zachovávají vynikající chuť. Všem ženám pomáhají udržovat štíhlou linii a vypadat skvěle,“ dodává ke spolupráci Jiří Zedek, Marketing Manager společnosti Hero Czech.
Již během semifinálových kol, která se uskuteční 6. 6. 2009 v Praze-Průhonicích pro hlavní kategorii Miss a Miss Junior a 13. 6. 2009 na Kladně pro dětské kategorie, budou moci soutěžící i jejich fandové ochutnat některou z výborných příchutí výrobků. CORNY Linea je určena těm, kteří milují chuť jogurtu, křupavé oříšky, višně v jogurtu, mléčnou nebo bílou čokoládu a současně myslí na svou štíhlou linii, zdraví a dobrou kondici.