Dnešním dnem začíná mediální kampaň zaměřená na propagaci hlavního města Prahy. V následujících třech měsících poběží na jednom z největších on-line rezervačních portálů Expedia.com a hotels.com kampaň, kterou připravila agentura CzechTourism spolu s Hlavním městem Praha. Tuto spolupráci podpořilo také Letiště Praha a Asociace hotelů a restaurací s 36 hotely, které se na této kampani finančně podílely.
Cílem bannerové kampaně je prezentovat Prahu jako ideální variantu pro dovolenou či city break ve střední Evropě a zvýšit příjezdy do metropole z okolních destinací. K úspěchu kampaně má také dopomoci slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Jedním z hlavních důvodů realizace tohoto projektu je podpořit subjekty (zejména hotely) působící v cestovním ruchu v době ekonomické recese, kdy je takováto pomoc třeba více než kdy předtím.
Kampaň na Expedii je zaměřena na důležité zdrojové trhy cestovního ruchu pro Českou republiku: USA, Kanada, Velká Británie, Německo, Francie, Itálie, Španělsko, Skandinávie (Švédsko).
On-line rezervační portál Expedia má v Evropských zemích měsíčně 27 000 000 unikátních návštěvníku, kteří využívají jeho služeb při cestování po celém světě. Jako jeden z mála (on-line rezervačních) portálů má velmi propracovaný e-marketing a právě proto došlo k uskutečnění této kampaně na jeho stránkách.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Tiskové oddělení
Staroměstské nám. 6
110 15 Praha 1
Tel.: +420 224 861 126
E-mail: tiskove@mmr.cz
Web: http://www.mmr.cz/