Dětský čin roku zahajuje velkou letní soutěž

[Tisková zpráva] Nadační fond Dětský čin roku zahajuje velkou letní soutěž. Každý desátý školák, který vloží svůj příběh o hrdinském činu prostřednictvím webových stránek www.detskycinroku.cz, získá zajímavý dárek. Akce probíhá od 10. června do 31. srpna 2009.

Sdílet

Projekt Dětský čin roku již tradičně nabádá školáky základních škol k zaslání příběhů o dobrých skutcích, které vykovali oni nebo jejich kamarádi. Není nutné zachránit lidský život, plně postačí třeba pomoc staršímu člověku s nákupem či mamince s kočárkem. Zúčastnit se mohou žáci základních a speciálních škol a víceletých gymnázií z celé republiky ve věku od 6 do 15 let.

Pokud děti či jejich učitelé zašlou příběh v termínu od 10. června do 31. srpna prostřednictvím webových stránek www.detskycin­roku.cz, mají možnost získat ceny od sponzora projektu, společnosti EPline. Vyhrává každý desátý příběh, který bude v termínu soutěže vložen v souladu s pravidly projektu.      

Žáci, kteří nestihnou vložit svůj příběh do konce letních prázdnin, nemusí zoufat. Mají možnost jej zaslat poštou či přes webové stránky až do 15. září. Následně budou příběhy vyhodnoceny a odstartuje finálový boj, ve kterém hlasuje pro nejlepší příběh dětská veřejnost. Výherci získají řadu zajímavých cen od sponzorů projektu a také peněžní příspěvek pro svoji školu.

Organizátorem akce, která si za dobu své existence již získala podporu významných institucí, sympatie veřejnosti i mediální pozornost, je nadační fond Dětský čin roku založený na podzim 2005 z iniciativy společnosti Whirlpool CR. Ta se už před lety rozhodla, že nechce naši společnou budoucnost ponechat náhodě a chce pomoci s výchovou slušných lidí.

Do loňského ročníku soutěže Dětský čin roku 2008 se zapojilo celkem 14 306 dětí, které sepsaly své příběhy o vykonaném dobru, anebo poslaly hlas v rámci hlasování dětské veřejnosti. Nejrůznější zážitky sdělovali žáci základních škol, speciálních základních škol a osmiletých gymnázií ze všech koutů České republiky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).