Tato prezentace neznamená, že by šlo o firmu novou – zrodila se již v roce 1961 v USA a během uplynulých téměř padesáti let se vypracovala v celosvětovém měřítku na již zmíněné 3. místo mezi generickými firmami (před ní je zatím jen Teva a Sandoz). A neznamená to ani, že by až dosud nebyla v Evropě přítomna vůbec, protože už dnes působí ve více než 30 evropských zemích a zaujímá 1. místo ve Francii a Portugalsku a jednu z pěti prvních pozic v dalších devíti zemích – v loňském roce však získala generickou linii společnosti Merck KGaA, tedy její zaměstnance, servis i portfolio, a to její pozici v Evropě významně posílilo.
Společnost Mylan je nejen třetí největší generickou firmou na světě, ale také jednou z pouhých dvou globálních generických firem se skutečnou horizontální i vertikální integrací, jež jsou nezbytné pro kontinuální inovaci a marketing svého portfolia v současném stále více konkurenčním prostředí. Má dnes na 13 000 zaměstnanců a na trhu ve více než 140 zemích světa 570 produktů s objemem 45 miliard dávek ročně. Je to jedno z vůbec nejširších a nejkvalitnějších produktových portfolií, za nímž je navíc velice produktivní „pipeline“ založené na vlastním výzkumu a vývoji, s širokou nabídkou různých lékových forem, sil léků i aplikačních systémů včetně transdermálních, s kontrolovaným uvolňováním, sterilních, injekčních a dalších.
Podle generálního ředitele společnosti Roberta J. Couryho je firma Mylan schopna vyrábět a vyvíjet nejkvalitnější a nejúčinnější generické léky a speciální farmaceutické produkty na světě. Za rozhodující krok na cestě k dalšímu rozvoji označil vítězství v bitvě o generickou sekci firmy Merck a prohlásil. „Firma Mylan EMEA (Europe, Middle East and Africa) pod vedením Didiera Barreta,“ řekl Coury, „má ideální východisko i předpoklady úspěšně se přizpůsobit současným změnám a dynamice farmaceutického trhu a získat v těchto regionech mnohem silnější pozici než dosud, kdy působí ve více než 30 evropských zemích a zaujímá první místo ve Francii a Portugalsku a jednu z pěti prvních pozic v dalších devíti zemích.“
Jak uvedl prezident společnosti Mylan EMEA Didier Barret, nyní se firma rozhodla udělat maximum pro identitu své značky a pro co nejrychlejší nárůst povědomí o ní v odborné lékařské a farmaceutické, v pacientské i v celé veřejnosti. Její vedoucí pracovníci to v současném složitém, silně konkurenčním a rychle se proměňujícím prostředí považují za naprosto nezbytné a klíčové. „V novém složitém, dynamicky se rozvíjejícím a rychle proměnlivém prostředí farmaceutického průmyslu a trhu potřebuje každý – ať už je to investor, lékař, farmaceut, pacient či veřejnost jako celek – značku, které lze věřit. A značka Mylan takovou nesporně je,“ řekl Barret.
Společnost Mylan je jednou z největších generických firem současného světa, schopných zabezpečit terapii širokého spektra onemocnění většiny populace účinnými a přitom cenově dostupnými léky. A protože podobně jako v jiných oblastech života v éře zákaznické „tsunami“ by mělo i v oblasti léků platit, že značka je jakýmsi ochranným štítem umožňujícímu pacientovi pohybovat se džunglí masivní a diverzifikované nabídky, usiluje nyní společnost Mylan o propagaci své značky. Není to běh na krátkou, nýbrž na hodně dlouhou trať. Heslo nové propagační kampaně, „Mylan – váš život“ tomu odpovídá.
Kontaktní osoba pro další informace:
Bc. Petra Smyslová, JS Partner
Tel: 736 622 355