Projekt prošel personálními změnami, došlo k výraznému posunu jeho vize do budoucna, která má za cíl propagovat aktivní životní styl, odlišit se originalitou, netradičním zpracováním od „klasických“ soutěží krásy a nastavovat nová měřítka a trendy v oblasti fitness modelingu i byznysu.
Soutěž Miss Aerobik České republiky a sesterská modelingová agentura Miss Aerobik Models jsou založeny na myšlence, že bez dodržování zdravého způsobu života není možné v současném světě dlouhodobě a kvalitně obstát. Platí to samozřejmě nejen pro oblast ženské krásy, kde je tento problém dlouhodobě diskutovaný, ale také pro management jako takový. V době hospodářské krize je jistě právě toto téma maximálně aktuální. Snižování počtu zaměstnanců ve firmách, zvýšené pracovní nároky a nejisté výdělky se mohou velmi negativně podepsat na psychické rovnováze, která zase úzce souvisí s výkonem. Riziko vyhoření je tak v současnosti mnohem vyšší a je potřeba začít se problematickou zdravého životního stylu začít zabývat důsledněji. Projekt Miss Aerobik České republiky a jeho partneři se tak podílejí na velmi aktuální podobě marketingové komunikace.
Soutěž Miss Aerobik ČR založila před 14-ti lety Jana Čejková a odvedla na něm nezanedbatelný kus práce. Se vznikem nové společnosti Miss Aerobik a.s. nicméně z projektu vystoupila a řízení tak přešlo na nový management v podobě Jitky Mikolášové, výkonné ředitelky a předsedkyně představenstva společnosti, a Moniky Horákové, ředitelky agentury. Jejich představa pro další fungování projektu je založena na rozvíjení myšlenky o spojení krásy, sportu, zdraví a silné vůle.
Nastavování nového trendu fitness modelingu je logicky spojeno také s přístupem managementu a jeho důrazem na work-life balance. „Jsem si jista, že bez aktivního přístupu k životnímu stylu není dnes možné dosáhnout velkých úspěchů. Současná doba je velice hektická a připravuje nám mnoho stresových situací. V Miss Aerobik ČR se proto všichni snažíme starat o své zdraví, sportovat a vyváženě se stravovat, abychom byli schopni co nejlépe dostát nárokům moderní doby a byznysu. A tento přístup se prolíná celým projektem, tedy i směrem k jeho partnerům a aktivitám, které pro ně připravujeme,“ říká Jitka Mikolášová.
„To samé by samozřejmě mělo platit nejen pro manažery, ale také pro naše fitness modelky zvládající na rozdíl od klasických modelek třeba i sportovní exhibice. Není možné, aby se dívky snažily hubnout hladověním a omdlévaly pak na molech. Ženská krása by totiž měla být především zdravou krásou,“ uzavírá Monika Horáková.