Přijďte ozdobit Vánoční stromeček a pomozte vybudovat domov těm, kteří ho nemají

[Tisková zpráva] (Kraft Foods, sdružení Každý koš pomáhá) Značka tradičních sušenek a oplatek Zlaté se stala partnerem charitativního projektu Dům pro všechny generace, který organizuje občanské sdružení Každý koš pomáhá, o.s. Spolupráci odstartuje v sobotu 27. listopadu vánoční sbírka v Obchodním centru Chodov v Praze, která potrvá až do 20. prosince 2010.

Sdílet

Návštěvníci si budou moci koupit sladkou vánoční ozdobu, zavěsit ji na vánoční stromek a přispět tak částkou 10 Kč na výstavbu Domu pro všechny generace. Tento dům naplňuje myšlenku projektu Zlaté chvíle, kterým chce značka Zlaté připomenout důležitost okamžiků strávených s těmi nejbližšími.

POZOR – změna místa – akce se koná v OC Palác Flóra.

Slavnostní zahájení vánoční sbírky proběhne 27. 11. v 11 hodin v Obchodním centru Chodov v Praze. První vánoční ozdoby na vánoční strom zavěsí zástupci všech partnerů projektu, tedy značky Zlaté a občanského sdružení Každý koš pomáhá, o.s. Jedním z nich bude i Jiří Zídek, vynikající český basketbalista a bývalý hráč NBA. 

„Zlaté chvíle, které prožívám se svými nejbližšími, jsou pro mne zdrojem energie pro můj profesní i osobní život. Kde jinde prožít příjemné chvíle v rodinném kruhu bez stresu dnešní doby než u vánočního stromečku. Zdobením vánočního stromečku toto skvělé období začíná a já si jej plně užívám v úplně nové dimenzi od doby, kdy jsem se stal otcem. Jsou to opravdové zlaté chvíle a já bych každému přál mít šanci si je také prožít. Projekt Dům pro všechny generace je jednou z možností, jak tyto chvíle umožnit i těm, kterým zatím nebyly dopřány,“ řekl Jiří Zídek.

Dům pro všechny generace je určen mladým lidem, kteří musí ve věku 18 let opustit dětské domovy, ale ještě nejsou připraveni na reálný život, a seniorům, kteří se nacházejí v těžkém životním období. Tento dům se jim stane přechodným domovem a útočištěm, kde si budou obě generace vzájemně pomáhat a těžit z nově nabyté mezigenerační blízkosti a vzájemnosti. Projekt zastřešuje občanské sdružení Každý koš pomáhá, o.s.

Značka Zlaté se jako tradiční rodinná značka tímto rozhodla plně zapojit do podpory podobných zlatých chvil a pomoci je naplňovat nejen finančně, ale i emočně. Vytvořila projekt Zlaté chvíle a webové stránky www.zlatechvi­le.cz, kde všem umožňuje sdílet s ostatními okamžiky prožité s těmi nejbližšími, ať již pro radost nebo pro inspiraci ostatním.

„Naše doba je rychlá a otevírá nám řadu možností a příležitostí, často nás ale její tempo pohltí a my podlehneme jejímu tlaku. Zdánlivě nabitý život nás pak může připravit o skutečně důležité hodnoty. Často totiž zapomínáme na to hlavní – chvíle s naší rodinou a přáteli, a vlečeni tempem doby tak ztrácíme pevný bod. Webovými stránkami www.zlatechvi­le.cz chceme inspirovat veřejnost i sami sebe k aktivnímu rodinnému životu,“ pronesl o projektu manažer značky Jan Brejcha.

Speciál: Zpráva o stavu Vánoc – přečtěte si:

O sdružení Každý koš pomáhá, o.s.

Cílem sdružení Každý koš pomáhá, o.s. je podpora a pomoc sociálně potřebným a sociálně slabým občanům České republiky a zemí Evropské Unie, podpora společensky znevýhodněných nebo na okraj společenského zájmu odsunutých jednotlivců, skupin nebo organizací, a dále vyvíjení ostatních činností vedoucích k respektování hodnot jako jsou občanská a lidská sounáležitost a úcta ke stáří. Charitativní projekt Dům pro všechny generace, který sdružení připravuje, tedy všechny tyto cíle logicky protíná.

Každý koš pomáhá, o.s. má za sebou již čtyři ročníky úspěšné charitativní akce, kdy společná finanční sbírka klubů, hráčů, partnerů i široké veřejnosti pomáhá Domům na půl cesty a dětem s těžkými životními osudy. Během přenosu basketbalových zápasů v České televizi jsou diváci vyzýváni k posílání DMS, základním finančním zdrojem sbírky jsou pak příspěvky jednotlivých klubů i samotných hráčů. Letos se sdružení stejně aktivně zapojilo i do FIBA Mistrovství světa v ženském basketbalu 2010.

O značce Zlaté

Produkty značky Zlaté jsou oblíbené již po generace díky svým nadčasovým recepturám a poctivým ingrediencím. Produkty patřící dnes pod rodinu Zlaté byly vyráběny ve společnosti Čokoládovny. Ty v roce 1999 převzala společnost Opavia-LU, která je od roku 2007 součástí společnosti Kraft Foods. Portfolio společnosti Kraft Foods se tak obohatilo o tradiční oblíbené značky Zlatých Oplatek, Zlatých Polomáčených, Zlatých Věnečků, Zlatých Esíček, Zlatých Koka, Zlatých Derby nebo Zlatých Ruměnek, ke kterým v létě přibyly dvě novinky – Zlaté Kolečka a Zlaté Sušenky.

O společnosti Kraft Foods

S ročním obratem dosahujícím přibližně 48 mld. dolarů patří společnost Kraft Foods mezi největší světové potravinářské velmoci v sortimentu snacků, cukrovinek a rychlého občerstvení. Jako druhá největší potravinářská společnost na světě Kraft Foods vyrábí vynikající produkty pro své spotřebitele ve více než 160 zemích světa. Mezi nejznámější značky s obratem více než 1 mld. dolarů patří výrobky dnes již kultovních značek, jako jsou sušenky Oreo, Nabisco a LU, dále čokolády Milka a Cadbury, žvýkačky Trident, káva Jacobs a Maxwell House, smetanový sýr Philadelphia, sýry, hotová jídla a dresinky Kraft a masné výrobky Oscar Mayer. Zhruba 70 značek každoročně přesahuje obrat 100 mil. dolarů. Společnost Kraft Foods je součástí indexu Dow Jones Industrial Average, Standard & Poor's 500, Dow Jones Sustainability Index a Ethibel Sustainability In­dex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).