Prototyp služby vychází z rakouské verze a grant Evropské unie umožnil překlad poutavé animace proložené videem do češtiny, polštiny, holandštiny a rumunštiny. Manuál určený především mužům obsahuje názorné ukázky, rady odborníků i výklad k tématům přebalování, krmení, uspávání apod.
Díky laskavým sponzorům, především firmě HIPP, probíhá v únoru a březnu rozsáhlá reklamní kampaň v obchodních centrech celé republiky. Zájemci si mohou přímo na stánku prohlédnout online verzi příručky, dostat leták, reklamní předmět nebo skleničku dětské výživy. Akce již proběhla v Kroměříži (31.1.) a v Olomouci (8.2.) a drobný dáreček obdrželo více než 550 rodin.
Termíny dalších akcí:
14.2.2009 – OC Futurum, Ostrava
21.2.2009 – Avion Shopping Park, Brno
1.3.2009 – OC Chodov, Praha
7.-8.3.2009 – Centro Zlín
Projekt je spolufinancován Evropskou unií. Pro více informací o projektu navštivte jeho internetovou stránku http://www.tatadoma.cz, kde si můžete spustit e-learningovou příručku, diskutovat s ostatními rodiči ve fóru, pokládat dotazy odborníkům a najít aktuální informace.
Kontakt:
Ing. Kateřina Nevřalová
vedoucí projektu
tel.: 777 011717
e-mail: management@euro-face.cz