Rovnátka IncognitoTM: Diskrétní průvodce na cestě k rovným zubům

[Tisková zpráva] Problém křivých zubů v současnosti trápí celou řadu lidí všech věkových kategorií. Mnoho z nich přitom odmítá podstoupit léčebnou proceduru pomocí klasických rovnátek, zvláště pak ve chvíli, kdy jejich módní vlna již nenávratně odezněla.

Sdílet

Na trhu se sice objevují alternativy ve formě například vyndavacích aparátů, případně rovnátek vnitřních, ty sebou ale mnohdy přináší mnohem více obtíží než nabízených řešení. I zde je však možné nalézt výjimku z pravidla. Neviditelná rovnátka IncognitoTM od společnosti 3M představují efektivní a diskrétní nástroj využívající nejmodernějších technologií na poli ortodoncie a digitálního mapování.

Pokud není součástí úsměvu i doprovodný šperk ve formě krásných rovných zubů, je to nejenom vysoce neestetické, ale zároveň i zdraví škodlivé. Hlavní riziko představují místa s extrémně špatnou dostupností pomocí klasických metod dentální hygieny. Ty se mohou stát semeništěm bakterií a ideálním prostředím pro vznik zubního kazu. Často se tak stává, že majitelé takovéto „ozdoby“ trápí navíc i bolestivé vrtání zubů a nepříjemný zápach z úst, který žvýkačka vyřeší jen na pár minut.

Čtěte téma: Radí vašemu zubaři astrolog?

Krize dolehla i na americké stomatology. Klientů je stále méně a zisky klesají. Ale existují způsoby, jak vydělat hodně peněz. Jen musíte být jako zubař hodně netradiční. 

Jediným východiskem z této situace zůstávají rovnátka, a protože ta klasická nejsou zrovna pohodlná a vzhledná, objevují se na trhu i jiné varianty. Pro zákazníky, kteří kladou důraz na absolutní diskrétnost procedury, maximální efektivitu a individuální přístup na první místo pomyslného žebříčku priorit, přichází na trh IncognitoTM rovnátka od společnosti 3M. Neviditelná rovnátka, která vám umožní se naplno smát.

Zlato v ústech

Primární výhodou těchto rovnátek je jejich diskrétnost. Té je dosaženo instalací na vnitřní stranu chrupu, čímž se rovnátka stávají navenek skutečně neviditelnými. Mohou tak působit 24 hodin denně aniž by upoutávala zvýšenou pozornost okolí. Jejich majitel se díky tomu může cítit skutečně pohodlně po celou dobu léčby a veřejnosti dávat na odiv jenom krásně se rovnající zuby a své zvyšující se sebevědomí.

Celá rovnátka jsou vyrobena z pravého zlata, jehož vlastnosti přímo předurčují tento materiál pro použití v  ortodoncii. Zejména jeho jednoduchá formovatelnost je klíčová pro zcela individuální výrobu, která umožňuje vytvarovat zámek do nejjemnějších detailů. Zlato navíc představuje pro lidský organismus přijatelný prvek, který nezpůsobuje alergickou reakci. Zlatá IncognitoTM rovnátka od 3M proto představují záchranu pro všechny, kteří jiné materiály jednoduše nesnesou. I jim tak mohou přinést krásný úsměv do života.

Čtěte téma: Amalgám  – tiká nám v puse časovaná bomba?

Nejsou hezké, ale jsou zadarmo a dlouho vydrží. Jenže: neničí nám amalgámové plomby zároveň zdraví?

Individuální léčba

Za celým projektem IncognitoTM rovnátek stojí více než deset let výzkumu a vývoje společnosti 3M. Výsledkem je produkt, který je vytvořen přesně podle individuálních potřeb pacienta, tedy takzvaně na míru. Díky tomu je možné eliminovat, či snížit na nejnižší možnou míru drtivou většinu všech negativních důsledků, spojených s nošením běžných rovnátek, a zároveň dosáhnout jejich maximální efektivity.

Celý proces začíná v ordinaci certifikovaného ortodontisty, který nejprve sejme otisk chrupu pacienta,“ popisuje výrobní postup Vít Kopelent z oddělení Unitek společnosti 3M, známé zejména díky svým inovativním produktům snad ve všech oblastech lidského života: „Otisk putuje do laboratoře v Německu, kde specialisté zhodnotí pacientův chrup a jeho konkrétní potřeby. Na tomto základě je pomocí technologie CAD/CAM vytvořen nejvhodnější model rovnátek, který přesně reflektuje pacientův stav. Výsledný produkt putuje zpět do ortodontistovy ordinace, který jej nainstaluje svému pacientovi. Celý tento proces přitom obvykle trvá do dvou měsíců.

V současnosti existuje v České republice třináct certifikovaných ortodontistů, nabízejících tuto proceduru svým klientům. Jejich aktuální seznam, včetně adres a dodatečných informací, je možné nalézt na oficiálních internetových stránkách produktu www.neviditel­narovnatka.cz.


O společnosti 3M

Společnost 3M je vysoce inovativní výrobní společností působící v řadě oblastí. V jejím portfoliu je na padesát tisíc výrobků, které nacházejí využití nejenom v průmyslu, zdravotnictví, stavebnictví nebo elektroinstalacích, ale i v domácnostech. Vynalezli nejenom oblíbené Post-it papírky, ale třeba  i první mikroprojektor na světě.  Ačkoli je využití jednotlivých produktů zcela odlišné, všechny spojuje jedna vlastnost: ve svém odvětví vždy představují inovativní produkt, který kromě důmyslnosti dbá i na ekologii, bezpečnost a zdraví lidí.

Mezi hodnoty 3M patří serióznost a poctivost, uspokojování zákazníků inovativními řešeními, respekt k přírodě a respekt k zaměstnancům, zákazníkům i dodavatelům. 3M se stala jednou z prvních výrobních společností, která se v roce 1975 začala zajímat o aktivní řešení ekologických otázek. Program 3M Pollution Prevention Pays  za 30 let svého fungování zabránil vzniku více jak 1 315 431.37 tun zplodin. Cílem 3M je neustále podporovat udržitelný rozvoj, který vnímá jako symbiózu trvalého ekonomického růstu, sociální odpovědnosti a ochrany životního prostředí.

3M je v otázce sociální odpovědnosti aktivní nejenom globálně, ale i přímo v lokalitách, kde působí. V Čechách 3M podporuje Zdravotního klauna, hnutí Brontosaurus a další akce, jichž je jednorázovým sponzorem. 

3M v číslech:

  • Celosvětový prodej: 23, 123 milliard USD
  • Zastoupení ve více než 65 zemích - 35 poboček s výrobními závody, 35 laboratoří
  • Výrobky 3M se prodávají ve 200 zemích světa
  • Více než 75 000 zaměstnanců celosvětově – tým 6 700 výzkumníků, z toho 3 400 v USA, v Česku se jedná o 100 zaměstnanců
  • 145 výrobních závodů po celém světě
  • 169 míst s obchodním zastoupením po celém světě, v České republice v Praze
  • V České republice prodeje 1,145 miliard Kč (2008)

WWW.3M.CZ

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).