Tesco Healthy Living: jezme zdravěji!

[Tisková zpráva] Tesco uvádí na trh obnovenou řadu výrobků Healthy Living podporující zdravý životní styl

Sdílet

Výrobky řady Healthy Living byly natolik oblíbené a poptávané, že se Tesco rozhodlo rozšířit portfolio produktů této značky o další položky. Zákazníci tak dostali větší možnost vybírat si z nabídky obchodů Tesco potraviny bez přídavných látek, jakými jsou například ztužené tuky či syntetická barviva, aromata a sladidla.

Od roku 2007, kdy byla řada potravin Healthy Living uvedena na trh, si získala značnou oblibu zákazníků. Tesco se proto rozhodlo řadu rozšířit zejména o produkty z čerstvého ovoce a zeleniny, které obsahují vitamíny a vlákninu. Výrobky Healthy Living tak přispějí ke správnému a vyváženému jídelníčku a více napomohou k dodržování zdravého životního stylu.

Vedle nově zavedených ovocných salátů nejrůznějších druhů nebo například rostlinných klíčků se pod značkou Healthy Living i nadále setkáte s ovocnými džusy, zeleninovými šťávami, výrobky ze sóji či chutným pečivem. Nově budou tyto výrobky zabaleny v aktraktivních obalech, jejichž zelená barva symbolizuje přírodu a zdraví.

Kromě zvýšeného obsahu vitamínů, bílkovin a vlákniny se produkty Healthy Living vyznačují absencí ztužených tuků, při jejichž výrobě vznikají zdraví škodlivé transmastné kyseliny. Ty mají negativní vliv na cholesterol (zvyšují tzv. zlý cholesterol a snižují ten dobrý). Zvyšují také hladinu lipoproteinu A, jednoho z rizikových faktorů kardiovaskulárních chorob, a to v daleko větší míře než nasycené mastné kyseliny. Kromě toho výrobky Healthy Living neobsahují žádná syntetická barviva a aromata, splňují přísná kritéria pro energetickou hodnotu a pro obsah cukru, nasycených mastných kyselin a soli.

Vybrané produkty Tesco Healthy Living:

Ovocné nektary a zeleninové štávy

Řada Healthy Living, kterou přináší Tesco, obsahuje několik druhů lahodných zeleninových šťáv a ovocných nektarů s 90 % ovocné složky. Produkty jsou vyráběny z těch nejčerstvějších zeleninových a ovocných plodů. K dostání jsou v několika zajímavých příchutích. Výtečný je například nektar z pomeranče a španělské mandarinky, který příjemně osvěží v nadcházejících letních měsících a připomene léto v chladnějším období podzimu a zimy. K dostání je také atraktivní příchuť pomeranč, mango a banán. Mezi zeleninovými šťávami určitě zaujme například šťáva z červené řepy, nebo kombinace zelí a jablka či jablka a brokolice. Výrobky neobsahují žádné konzervační látky.

Cena v síti Tesco:

Ovocný nektar Healthy Living, pomeranč, mango a banán, 1 l – 32,90 Kč

Ovocný nektar Healthy Living, pomeranč a španělské mandarinky, 1 l – 32,90 Kč

Zeleninová šťáva mrkvová Healthy Living, 0,33 l – 29,90 Kč

Zeleninová šťáva červená řepa Healthy Living, 0,33 l – 29,90 Kč

Zeleninová šťáva jablko a brokolice Healthy Living, 0,33 l – 44,90 Kč

Zeleninová šťáva zelí a jablko Healthy Living, 0,33 l – 29,90 Kč

Pomazánky

Nejen chutné a zdravé, ale také velmi praktické jsou pomazánky Healthy Living z nabídky Tesco. Jedná se o sójové výrobky s obsahem bílkovin a přirozeně bez cholesterolu. Ideální jsou třeba pro pracovně vytížené osoby, které  nemají příliš času na pravidelný jídelníček a přitom chtějí žít zdravě. Pomazánky Healthy Living pomohou vyřešit minimálně problém se zdravou snídaní či svačinkou. Jsou velmi chutné a přitom rychlé na přípravu a zdravé. K dostání jsou pomazánky francouzské, mexické či s pažitkou.

Cena v síti Tesco:

Pomazánka Healthy Living, 100 g – 18,90 Kč

Tofu

Mezi produkty Tesco Healthy Living naleznete také stále více oblíbené tofu, které je velmi kvalitním zdrojem vápníků, hořčíku a železa. Tahle zdravá pochutina nachází velké uplatnění v kuchyni při přípravě nejrůznějších druhů pokrmů. Zkoušeli jste například palačinky z tofu? Jsou vynikající. Tofu lahůdkové naleznete nově v prodejnách Tesco pod značkou Healthy Living od května 2009. Dostanete jej navíc v novém a atraktivním balení,           které zdůrazňuje přírodní původ produktu.

Cena v síti Tesco:

Tofu lahůdkové Healthy Living, 100 g – 16,90 Kč

Sekaná ze Šmakouna

V rámci řady Healthy Living Tesco představuje zbrusu nové výrobky ze Šmakouna, což je potravina z čistých vaječných bílků s vysokým obsahem bílkovin. Právě Šmakoun je tou pravou pochoutkou pro vegetariány, ale i pro všechy ostatní. Můžete si být jisti, že například se sekanou ze Šmakouna získáte velmi důležité živiny, jež vaše tělo potřebuje ke stavbě svalové hmoty. Navíc se rozhodně nemusíte bát o nějaký ten gram tuku navíc.

Cena v síti Tesco:

Sekaná ze Šmakouna Healthy Living, 370 g – 67,90 Kč

Filety z tresky

Pod značkou Healthy Living filety z tresky nabízí Tesco opravdovou lahůdku pro všechny milovníky ryb. Jak je všeobecně známo, rybí maso má blahodárný účinek na nespočet funkcí lidského těla. Z tresčí filety z nemletého masa získá organismus všechny důležité složky a živiny, které mořské ryby obsahují. Právě treska je označována za jeden z nejbohatších zdrojů bílkovin, které jsou nepostradatelným a základním stavebním kamenem v podstatě všeho, co se v těle nachází. Filety z tresky Healthy Living navíc mají na přebalu stejně jako všechny produkty Healthy Living uvedené GDA hodnoty, tedy procentní vyjádření doporučeného denního množství jednotlivých složek obsažených  ve výrobku.

Cena v síti Tesco:

Filety z tresky Healthy Living, 500 g – 74,90 Kč

O společnosti Tesco Stores ČR a. s.

Společnost Tesco Stores ČR a. s., člen Svazu obchodu a cestovního ruchu, vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. V současné době provozuje v České republice celkem 114 obchodů – padesát devět hypermarketů, čtyřicet dva supermarketů, sedm prodejen Tesco Expres a šest obchodních domů – a  osmnáct čerpacích stanic. Základem filosofie společnosti Tesco je snaha poskytnout zákazníkovi to nejlepší a stát se obchodem pro všechny. Toto úsilí bylo oceněno několika tituly – Hypermarket roku 2007 a 2008, Profesionál roku 2007 a Obchodník roku 2007 a TOP Retailer 2008/2009. Za svůj první energeticky úsporný obchod v Žatci obdrželo cenu Energy Globe Award v kategorii Země. Tesco patří k největším soukromým zaměstnavatelům v České republice. Za vytváření rovnocenných pracovních příležitostí získala společnost ocenění v soutěži Stejná šance – Zaměstnavatel roku 2008. V roce 2008 věnovalo Tesco společně s partnery celkem 14,6 mil. korun na charitativní účely.  

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).